Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007

ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ... ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Αυτό είναι το δημοσίευμα ανακοίνωσης της δικαστικής απόφασης.
(Εφημερίδα "ΤΟ ΠΑΡΟΝ" 4 Φεβρουαρίου 2007 )

Με αυτό το κείμενο γίνεται η επίθεση στους δικαστές που «τόλμησαν» να καταδικάσουν για συκοφαντική δυσφήμηση την εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ».
Όσα γράφονται εδώ αλλά και άλλα πολύ χειρότερα ακούστηκαν από τον κατηγορούμενο στην αίθουσα του δικαστηρίου.
Υπαινιγμοί, απειλές, προσβολές συνεχείς κατά των δικαστών.
Τσαμπουκάς συνεχής και έμμεση επίδειξη των σχέσεων με το γκουβέρνο.

Μπαίνοντας την πρώτη μέρα στην αίθουσα βλέπω να κάθεται μαζί με τον κατηγορούμενο γνωστός από τα παλιά δημοσιογράφος που εργάζεται στην ίδια εφημερίδα. Χαιρετάμε ο ένας τον άλλο.
Ακολούθησε ο εξής διάλογος:
-Τι κάνεις εδώ ; μου λέει
-Είμαι εδώ μαζί με τους άλλους ως μηνυτής γιατί γράψατε ότι είμαστε υποκλοπείς των τηλεφώνων του Καραμανλή, ότι είμαστε παρακράτος. Εσύ;
-Εγώ είμαι εδώ ως μάρτυρας υπεράσπισης.
-Ωραία, δικαίωμά σου και το σέβομαι, μπορώ να το καταλάβω σε τελική ανάλυση γιατί ενδεχομένως είσαι εδώ. Πες μου όμως, με ξέρεις τόσα χρόνια, πιστεύεις ότι είμαι παρακράτος, ότι κάνω υποκλοπές;
-Έλα ρε Αλέκο, άσε τις μαλακίες τώρα ότι κάνεις υποκλοπές.
-Ναι, όμως ΑΥΤΟ γράψατε και μάλιστα πρωτοσέλιδο.
-Δεν γράψαμε με σιγουριά ότι κάνατε υποκλοπές, ερωτηματικά βάλαμε. Δεν είναι το ίδιο. Έπρεπε να το διαψεύσετε κι όχι να κάνετε μηνύσεις και αγωγές την επόμενη μέρα. Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά.
-Δηλαδή τι μου λες τώρα; Να βγάλω μια εφημερίδα και να κάνω ένα πρωτοσέλιδο «Ο Π…….. ΠΟΥΛΑΕΙ ΗΡΩΙΝΗ» κι αν βάλω ερωτηματικό στο τέλος της πρότασης είμαστε εντάξει;
Λοιπόν εγώ ισχυρίζομαι ότι εκτελείτε ανθρώπους και υπολήψεις κατά παραγγελία. Όπως οι μαφιόζοι για μερικές χιλιάδες ευρώ, για μερικές καταχωρήσεις διαφημιστικές.
Απάντηση δεν πήρα.
(Να σημειώσω εδώ πως το δημοσίευμα μόνο ερωτηματικά δεν έβαζε. Ήταν απολύτως σίγουρος ο, ανώνυμος ασφαλώς, συντάκτης για το έγκλημα και τους εγκληματίες.)

Κι ένα ακόμα δείγμα δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Ρωτάει ένας από τους δικαστές τον κατηγορούμενο.
-Εντάξει, είχατε κάποιες πληροφορίες όπως λέτε. Τις διασταυρώσατε; Ρωτήσατε την άποψη της άλλης πλευράς;
-Όχι, ασφαλώς όχι. Δεν ρωτήσαμε.
-Και γιατί δεν ρωτήσατε;
-Γιατί θα μας έλεγαν … ψέματα.

4 σχόλια:

Ντεφι είπε...

καυστικότερο δε το φινάλε...

Λουΐζα Κορνάρου είπε...

Κάποιος ποιητής το 'γραψε πριν πολλά χρόνια - δυστυχώς, δε θυμάμαι ποιος:
η σήψη θα'ρθει μια μέρα
έρποντας
απ' τις στήλες των εφημερίδων

An-Lu είπε...

Ένας από τους εκατομμύρια λόγους για τους οποίους δεν βρίσκομαι πλέον σε εκείνο τον "επαγγελματικό" χώρο....

alzap είπε...

@ντεφι:
Εχεις απόλυτο δίκιο.

@λουϊζα κορνάρου:
Αντανάκλαση μιας πραγματικότητας είναι οι εφημερίδες. Δεν είναι η αιτία νομίζω.

@an-lu:
Δεν είμαι, δεν ήμουν στο χώρο το δημοσιογραφικό. Έχω αρκετούς φίλους όμως και μου μεταδίδουν την αίσθηση. Δεν μπορώ και δεν θέλω να αμφισβητήσω όσα λες.
Χαίρομαι για όσους και όσες το παλεύουν παρά τις αντιξοότητες και τις δυσκολίες.