Πέμπτη, Ιανουαρίου 07, 2010

ΡΟΜΠΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ...

Κάνε παιδί, δώστου κομπιούτερ και φάε στη μάπα  αποτέλεσμα.





Άντε μετά να πείσεις την κοινωνία για την σοβαρότητά σου, άντε να σε φοβηθούν οι ταξικοί αντίπαλοι και οι πάσης φύσεως οχτροί σου.

Άντε μετά να παριστάνεις τον πολίτη της αριστεράς και της προόδου.

Άντε μετά να εξακολουθείς να μπαλαμουτιάζεις τις γυναίκες ότι τάχα μου είσαι και βαρύς, πέραν των κιλών, άντρας…

Άντε μετά να παραστήσεις τον σοβαρό κύριο στην κοινωνία …

Ρόμπα με έκανες...
:-)



ΥΓ: (Μάλλον φταίει το λάδι του νονού σου…)

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Shakira for ever
xaxaxaxa!!!!!!!

alzap είπε...

:-)

Orelia είπε...

απίστευτη η μικρή
πιο απίστευτος κι εσύ που την δημοσιοποίησες
μήπως εδέχθεις εκβιασμόν τινά;
:))

(σου πάει πάντως.. :)) )

alzap είπε...

@orelia:
Πασόκος δεν είμαι;
Το δημοσίευσα μόνος μου για να το "κάψω".
:-))

Μου πάει ε; (Κι εσύ Βρούτε...)

A.F.Marx είπε...

Εμένα μ' αρέσει ένα από τα παλιά σου τραγούδια. Το "Hips Don't Lie".
Θα μας το πεις;
Shakia, Shakira...
(Aχαχαχαχαχα!)
:)

alzap είπε...

@ A.F Marx:

Καλάααααα...
(Έχει ο καιρος γυρίσματα.)

:-)

Ανώνυμος είπε...

Πάντα το 'λεγα και περισσότερο μέσα μου το ευχόμουν: αυτό το παιδί μεγαλώνοντας να πάρει την εκδίκησή του. Μια γλυκειά εκδίκηση σαν δαγκωματιά μήλου.
Κρατσ...σρλ!
Υπάρχει Θεός τελικά.
θενκς φιλιόσα μου καλή, και σ' άλλα με υγεία.

vangelakas είπε...

χαχαχα!
Ὡραῖο εἶναι τό κολλαζάκι!