Δευτέρα, Οκτωβρίου 24, 2011

ΚΙ ΕΓΩ ΑΝ...

... ήμουν αλλά δεν είμαι.

Εγώ ένας φουκαράς μισθοσυντήρητος είμαι, πολλά δεν ξέρω, ότι πιάνει το μάτι και το αυτί μου. Σκόρπια πράγματα, λειψά που το φτωχό μου μυαλό δεν μπορεί πάντα να επεξεργαστεί.

Μου βάζουν φόρους, μου μειώνουν το εισόδημα και το μόνο που κάνω είναι να διαμαρτύρομαι, να απεργώ και να ανεβοκατεβαίνω Πανεπιστημίου και Σταδίου στις διαδηλώσεις.

ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ:

Κι εγώ αν είχα πολλά λεφτά και ΜΜΕ και ΠΑΕ και τράπεζες στην ιδιοκτησία μου και με πιάνανε να κάνω λαθρεμπόριο ΧΩΡΙΣ να μου την χαρίσουν θα γινόμουν έξαλλος. Θα γινόμουνα περισσότερο έξαλλος αν σε αυτό προσθέτανε και την κρατικοποίηση των τραπεζών που ελέγχω ή μου ανήκουν…

Κι εγώ αν είχα τσιμεντώσει το 60% του μεγαλύτερου αστικού δρόμου της Αθήνας και σταματούσαν ξαφνικά να με «διευκολύνουν»  με αποτέλεσμα να ετοιμάζομαι για το άρθρο 99 θα έβγαινα από τα ρούχα μου.

Κι εγώ αν ήμουν  εθνικός κατασκευαστής και έβλεπα επίσης από κοντά, πολύ κοντά λέμε,  το άρθρο 99 θα έβαζα τα ΜΜΕ που μου ανήκουν να κάνουν αυτό που πρέπει προκειμένου να διασωθούν τα γρόσια μου.

Κι εγώ αν είχα Τράπεζες δικές μου και απολάμβανα τεράστια υπερκέρδη ληστεύοντας καταθέτες και δανειολήπτες  βγάζοντας τα υπερκέρδη μου σε οφσορ  και  σε ελβετικές Τράπεζες,  θα μισούσα μέχρι θανάτου τους υπαίτιους, κατά τη γνώμη μου,  της κρατικοποίησης της τράπεζας μου. Και θα έπραττα αναλόγως.

‘Όλα λογικά και εξηγήσιμα. Αν όχι όλα, τα περισσότερα. Προς το παρόν στα κανάλια βλέπουμε σκηνές από «ταινία  προσεχώς».

Σε λίγες μέρες καθίστε αναπαυτικά.

Το έργο αρχίζει και θα είναι θρίλερ, περιπέτεια, κοινωνικό και κωμωδία ταυτόχρονα.

Κυρίως όμως μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα πριν το τέλος. Θα δείτε ανατροπές...

Δεν υπάρχουν σχόλια: