Τετάρτη, Μαρτίου 19, 2008

ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΔΕΙΤΕ...

...στις "ειδήσεις" απο τη σημερινή Γενική Απεργία




























ΥΓ. Οι φωτογραφίες με τον Γιώργο Παπανδρέου βρίσκονται στην διεύθυνση:
http://multimedia.papandreou.gr/arx/photos.showPhotos?i_thema=12761&i_year=2008&i_startrow=1
Οι φωτογραφίες των απεργών της ΟΤΟΕ και των δύο καλών συντρόφων, όχι στο ΠΑΣΟΚ :-), και φίλων, του Μάκη Μπαλαούρα και του Δημήτρη Παπαχρήστου είναι δικές μου.

52 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Δεν την παλευει καθολου ο Γιωργος Παπανδρου.
Εκμεταλευεται τους αγωνες του κοσμου για προσωπικη του διαφιμιση.
Εκεινος δεν ηταν πριν απο λιγα χρονια που παλευε υπερ της part time απασχολησης χωρις ασφαλιστικα δικαιωματα και αποδοχες;;;
Τα ξεχναμε τωρα;;;;;;

Sinistra Radicale είπε...

Να ρωτήσω κάτι???? Ο Τσίπρας γιατί δεν πήγε να φωτογραφηθεί στο πανό της ΓΣΕΕ????
ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΕ ΑΛΕΚΟ!!!! ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ....ΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ....

ΥΓ Σιγά μην συγκρίνω τον Μπαλαούρα!!!!!!!!! με τον Γιώργο....
ΥΓ2 Και μετά μιλάει και η ΠΑΣΚΕ για αυτονομία του συνδικαλιστικού κινήματος...ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΡΙΓΑΝΗ!!!!!!!!!!

alzap είπε...

@πρεζα tv:
Λυπάμαι αλλά η ανάγκη σου για "λινκοφιλία", ο αγώνας σου να διατηρήσεις πρωτιές κ.λ.π σε οδηγεί σε "εύκολους" αλλά λαθεμένους δρόμους.

Πριν κάποιους μήνες αναρωτιόσουνα γιατί ψηφίζουν οι μετανάστες για πρόεδρο στο ΠΑΣΟΚ, αφήνοντας υπαινιγμούς για εξαγορές...

Τώρα κατασκευάζεις άλλα "εντυπωσιακά" ευρήματα υιοθετώντας την προεκλογική προπαγάνδα του Μαξίμου. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο γι αυτό παρά να σημειώσω ότι ευτυχώς δεν είμαστε ίδιοι.

Σου εύχομαι καλά νούμερα


@sinistra radicale:
Διακρίνω έναν περίεργο, εξηγήσιμο ωστόσο, εκνευρισμό;

Είναι και για μένα απορίας άξιο γιατί ο Τσίπρας ΔΕΝ πήγε πίσω απο το πανώ της ΓΣΕΕ...
Νομίζω ότι εκεί ήταν η θέση του, στο πανώ της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας. Να υποθέσω ότι προτίμησε να πορευτεί με το πανώ του κόμματός του προς δόξαν του ακομμάτιστου συνδικαλισμού;

Σου έχω εξηγήσει και άλλες φορές. Εδώ δεν είναι EUROVISION αριστεροφροσύνης και αγωνιστικότητας. Δεν συγκρίνουμε κανέναν με κάποιον άλλο.
Τέτοιου είδους καλλιστεία ευδοκιμούν στον πολιτικό χώρο σου. Αν δεν κάνω λάθος τελευταία μοιράζετε και τα σχετικά πιστοποιητικά. Κάνω λάθος;

Ο Μπαλαούρας και ο Παπαχρήστος είναι στις φωτογραφίες γιατί είναι φίλοι και σύντροφοι. Βλέπεις εγώ θεωρώ συντρόφους και ανθρώπους που δεν είναι στο κόμμα μου. Σε παραξενεύει ίσως, αλλά έχει να κάνει με την διαφορετική αντίληψη και πολιτική κουλτουρα των πολιτικών χώρων μας.

Τέλος θα ήταν σκόπιμο να θυμόμαστε όλοι μας ότι στις κρίσιμες στιγμές την ενότητα του Εργατικού Κινήματος την υπηρετούμε και τη σεβόμαστε όταν στοιχιζόμαστε πίσω απο τα πανώ των θεσμικών και συλλογικών οργάνων του. Και όχι ασφαλώς κάτω απο τις κομματικές σημαίες.
Έτσι έχω μάθει εγω να υπηρετώ τον αυτόνομο συνδικαλισμό.

Sinistra Radicale είπε...

Επειδή με προκαλείς και πας να μου κάνεις ντρίπλα, αλλά όπως σου έχω πει μπορεί να είμαι μικρός αλλά όχι χαζός, να σου πω λοιπόν ότι στην προηγούμεμνη συγκέντρωση της ΓΣΕΕ, πήγαν να κάνουν την παλαβή καθυστερώντας την ανακοίνωση του ότι ο Τσίπρας παρίστατο στην συγκέντρωση. Πάμε παρακάτω τώρα....Προφανώς και θεωρώ αριστερό και σύντροφό εσένα...άλλους αγνούς πασόκους που δεν είναι βολεμένοι...δεν έχουν επαγγελματικά ταμεία (μην ξεχνιόμαστε έτσι????)....πασοκους λιγνητορύχους (ανεξαρτήτως αν διορίστηκαν στην τεραετία 81-85)....κλπ κλπ....
Επ ουδενί λόγο όμως δεν θεωρώ σριστερό τον Γιωργάκη...Όχι για τα σπίτια στην Νέα Ερυθρέα η αλλού. Χαι..κα για αυτά!!! Πολύ απλά δεν τον θεωρώ αριστερό με βάση αυτά που λέει και κατά κυριότερο λόγο κάνει....
Να το βράσω λοιπόν το αριστεριλίκη του Γιωργάκη, αν αυτό που μου προτείνει είναι κάτι σαν το CPE του ντε βιλπέν.....

alzap είπε...

@sinistra radicale:
Δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτά που λες για την καθυστέρηση της ανακοίνωσης για την παρουσία του Τσίπρα. Εκεί ήμουν δεν κατάλαβα κάτι σχετικό.

Νομίζω ότι μπαίνεις σε γλιστερούς δρόμους με τα κριτήρια αριστεροσύνης που βάζεις.

Θα σου πω κάτι απλό κι ας το αφήσουμε εδώ.
Μήπως γνωρίζεις ποιός είναι ο ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΣ αρχηγός κόμματος στη Βουλή;
Θα σε συμβούλευα να ρίξεις μια ματιά στα "ποθεν εσχες" για να αντιληφθείς ότι το που μένει ο Παπανδρέου και ποια είναι τα περιουσιακά του στοιχεία δεν είναι καθόλου ευνοϊκό, για σένα, συγκρίσιμο στοιχείο σε σχέση με τον κ. Αλαβάνο και την "αριστεροσύνη του".
Μα καθόλου λέμε...

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

@sinistra: έχεις βαλθεί με την εμμονή σου με τον ΓΑΠ να αποδείξεις ότι δεν είσαι ριζοσπάστης αλλά... @@σπάστης.

Τέσπα, φαίνεται τό'χετε συνήθειο να μοιράζετε πιστοποιητικά αριστεροσύνης.

Και ένα τελευταίο, επειδή τελευταία μας "τιμάτε" έναν έναν και χωριστά από το κόμμα μας: πάμε πακέτο. Με το ΠΑΣΟΚ και τον Παπανδρέου. Αν μας θέλετε μόνο έτσι θα μας έχετε. Έναν έναν με γαλυφιές, ξεχάστε το.

alzap είπε...

@γιωργος ασημακοπουλος:

"πάμε πακέτο. Με το ΠΑΣΟΚ και τον Παπανδρέου. Αν μας θέλετε μόνο έτσι θα μας έχετε. Έναν έναν με γαλυφιές, ξεχάστε το."

ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

:-)

Sinistra Radicale είπε...

Αν καταλαβες αυτό απο αυτό που έγραψα.....ΟΚ!!!!!!!!!!!!! Νομίζω όμως οτι ξεκάθαρα λέω ότι δεν είναι για μένα αυτό κριτήριο...

Παρακάτω ρώτα τον Μπαλαούρα να σου επιβεβαιώσει αυτό που λέω...
Αμα το καταλάβαινες δεν θα είχε νόημα να γίνει.. έτσι δεν είναι????????????????

@ασημακόπουλος
Επειδή εγώ δεν σε έβρισα ούτε σε χαρακτήρισα, φέρε μου τον ανώτερό σου να μιλήσω............

alzap είπε...

@sinistra radicale:
"...Αμα το καταλάβαινες δεν θα είχε νόημα να γίνει.. έτσι δεν είναι????????????????"

Βρε συ μου θυμίζεις το γνωστό ανέκδοτο:
Ρωτάει ο ένας φίλος τον άλλο

-Βλέπεις εκείνον τον ελέφαντα που κρύβεται πίσω απο την κολόνα της ΔΕΗ;
-Όχι δεν τον βλέπω, απαντάει ο φίλος
-Είδες τι καλά που κρύβεται; ανταπαντάει ο πρώτος


Παρ΄όλα αυτά θα τον ρωτήσω τον Μάκη αύριο. Ξημερώματα έχουμε περιφρούρηση της απεργίας και θα τον δω
Καληνυχτώ

Sinistra Radicale είπε...

Αν το ξέρει θα στο πει....Και για να δεις οτι ειμαι ειλικρινής και δεν λεω ψέμματα, δημόσια παραδέχομαι ότι μετά απο παρέμβαση του Παναγόπουλου αναγγέλθηκε η παρουσία του Τσίπρα....
Το αν το έκανε βέβαια για λόγους διαφύλαξης της ενότητας της συνομοσπονδίας, ή για λόγους ηθικής τάξης, ή για να μην εκτεθεί η συνομοσπονδία (γιατί ξέρεις τις βρωμοδουλειές και την άχαρη λάντζα δεν τις κάνουν οι ηγεσίες, γιατί αυτές πρέπει να έχουν ένα κύρος).... Αν θες στείλε μου mail να σου πω όλη την ιστορία...

Στέλιος είπε...

@Sinistra Radicale: αφού ρωτάς, σου απαντώ ότι ο Τσίπρας δεν πήγε κάτω από το πανώ της ΓΣΕΕ διότι καθημερινώς ωρίσκεται ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ αλλού, εκτός από κει που πρέπει. Ποζάρει σε περιοδικά, δίνει συνεντεύξεις, χαμογελά στα φλας. Νομίζω απάντησα...

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Θα παίξει λέει και σε σίριαλ στο MEGA ο Τσίπρας;

Sinistra Radicale είπε...

Ναι ναι!!!! Όπως και η Καιλή που είχε παει στην Μενεγάκη........Επίσης πάει και σε σχολές χορού για να μαθαίνει παραδοσιακούς χορούς και να τους χορευει μετά όταν τον παίρνονυ οι κάμερες...ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ........

Sinistra Radicale είπε...

Αααααααααα!!!!!!!!!!!!!! Ασημακόπουλε απληροφόρητος είσαι...Στον ΑλΦΑ ειναι αυτό το σήριαλ...Κάτι τύποι αποφασίζουν να συνασπιστούν!!!!!!! για να σώσουν κάτι ελεύθερους χώρους.....
Αυτοί που λες -απο ότι διάβασα στην "Ε"-, παίρνουν κάποια στιγμή τον Τσίπρα, για να τους βοηθήσει...
Έτσι έχει η ιστορία. Όταν κάνετε χαβαλέ, ή προσπαθείτε να την μπείτε στον άλλον, να ξέρετε τι λέτε και τι πραγματικά ισχύει. ΚΑΝΟΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!!

ΥΓ Τώρα αν αυτό το θεωρείς χαριτωμενιά, να παραδεχτείς ότι χαριτωμενιά ήταν και η "αναπαράσατση" της ανόδου του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, σε ταινίες κοινωνικού περιεχομένου στις αρχές τις δεκαετίας του 80 ή σε άλλες ταινίες στα τέλη της δεκαετίας του 70, οι οποίες δείχναν απλά την κίνηση της κοινωνίας. Γιατί αν είναι έτσι, ειναι χαριτωμενία και η ταινία του Χάρρυ Κλύν που δείχνει τον Παπανδρέου (τον Αντρέα), και τον Καραμανλή ντυμένους τσολιάδες να τσακώνονται για τα πολιτικά ζητήματα....
Επειδή ο κος Αλέκος ξέρει, ρώτησέ τον να σου πει για παρόμοιες ταινίες και σήριαλ στην Ιταλία και στον Ιταλικό κινηματογράφο!!!! την εποχή που μεσουρανούσε το P.C.I
Ή πολύ απλά δες το Δον Καμίλλο....
Αυτά τα ολίγα!!!!!!!!!

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Άρα θα παίξει σε σίριαλ ο κ. Τσίπρας! Wow...

Τέτοια αναπαράσταση να την χαίρεστε!

Είναι απίστευτο πάντως πως ένας φανατικός άνθρωπος μπαίνει στη διαδικασία να υποστηρίξει ο,τιδήποτε για το καλό του φορέα του.

Άντε και στο so sexy σύντροφε! Προσοχή μόνο στο θέατρο σκιών, ο μόνος νέος είναι το Κολλητήρη εκεί.

Sinistra Radicale είπε...

Δεν είπα ότι θα παίξει.. Είπα ότι το σήριαλ κατόπιν πληροφοριών της "Ε", θα δείχνει τους πιτσιρικάδες αυτούς να παίρνουν τηλ τον "Τσίπρα"....
Τώρα αν εσύ απο αυτό κατάλαβες ότι θα παίξει σε σήριαλ, (ίσως βέβαια να έχεις μεταφυσικές ικανότητες σαν τον Πητ Παπαδάκο, και να βλέπεις ποιος μιλάει στην γραμμή ενός τηλεφώνου....) επειδή εν τέλει δεν μπορώ να στο κάνω πιο λιανά, μπες στην σελίδα του ΣΥΝ να δείς ανακοίνωση του γραφείου τύπου....
Και όσο για το θέατρο σκιών, εκεί κυριαρχεί απόλυτα ο Καραγκιόζης φιλαράκι....Φαλακρός ο ένας, φαλακρός ο άλλος...μουστάκι ο ένας, μουστακι ο άλλος, πολλά κοινά στοιχεία!!!!!!!!!

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Αν δεν πρόκειται να παίξι, πάσο, λάθος πληροφόρηση.

still-elate είπε...

Βλεπω οτι του sinestra εκτος από τα "Όλα του Μαρξ", "Όλα του Λένιν",
"Όλα του Πουλαντζά", "Όλα του Αλτουσέρ", "Όλα του Γκράμσι", "Όλα της Λούξεμπουργκ" κλπ κλπ κλπ,
του αρεσουν και "Όλα του Λαζοπουλου" όπως και "Όλα του Σπαθάρη"...

Μάιστα....

Από Θέμο πώς πάμε?? Επειδή ταιριάζει με το context δηλαδή, γι' αυτό το λέω...

Sinistra Radicale είπε...

Ελατη μην ζηλεύεις!!!! Υπάρχουν στα βιβλιοπωλεία!!!!!
Μπορείς και εσυ να τα αγοράσεις!!!!χεχεχεχεχεχεχεχεχεχε......
Θυμάσαι μια διαφήμηση για την ανακύκλωση παλιά που έλεγε κάντο και εσυ?? Ε, κάντο και εσύ λοιπόν!!!
Όσο για τον Σπαθάρη τρελαίνομαι!!! Εξαιρετικός καλιτέχνης, αν και θυμάμαι τον Σπυρόπουλο -έτσι τον έλεγαν νομίζω- που τον είχε παλιά η εκπαιδευτική τηλεόραση!!!!!!!!!
Ξέρεις επι Σοσιαλισμού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laskarina είπε...

Πώς γίνεται να αντιπαρατίθεστε σαν οπαδοί κομμάτων; Δεν πίστευα ότι θα διαβάσω κάτι τέτοιο στις μέρες μας.
Τα πολιτικά κόμματα δεν παίρνουν μέρος στο πρωτάθλημα και δεν έχουν ανάγκη οπαδούς ή χούλιγκανς.
Δεν σας αξίζει να είστε η μάζα που σέρνει πίσω του ο Παπανδρέου ή ο Τσίπρας ή όποιος άλλος αν κρίνει από τα όσα γράφετε σε άλλες επιτυχημενες δημοσιεύσεις σας.
Βέβαια ίσως να φταίει το γεγονός ότι μεγάλωσα και δεν παρακολουθώ και ποδόσφαιρο.
Τι λέτε και σεις;

still-elate είπε...

Θα με συγχωρέσεις αλλα δεν θα τους διαβάσω τους δικούς σου όπως εσυ παπαγαλιέν, εχει παραγάγει κι αλλα το ανθρώπινο πνεύμα από τότε, αλλά μην το πολυσκεφτείς και βραχυκυκλώσεις ε??

Όσο για το Λαζόπουλο, είμαστε ο,τι βλέπουμε...

Αλέκο, θα κατσω φρόνιμη απο δω και πέρα, αλήθεια!!!

Α, δες το album του chouvi ;-)) Ωραίες φωτο!!

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

@Laskarina: Όλα χρειάζονται, και ο πολιτισμός και ο κανιβαλισμός;)

Δέξου με επιείκια και συμπάθεια, σαν κατάλοιπο από τις εποχές της πόλωσης.

Σωστά sinistra?

Από την άλλη αν ενοχλεί πολύ το κόβω και γίνομαι σοβαρός σκέτο.

still-elate είπε...

Λασκαρινα,
την εξίσωση "Αμφισβήτηση+Επιθετικότητα=Δημοσιοτητα+Επισκεψιμότητα" την ξέρεις??

Σ'αυτην τη σελίδα του Αλέκου βρίσκεται το "παράδειγμα του βιβλίου" που λέμε... Έχουν προηγηθεί κι άλλες... Αλλά είναι "στενής" εφαρμογής...

:-DDD

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

@elate: με πληγώνεις...

Αν θες επισκεψιμότητα πάντως, δεν τρως τα συκώτια σου με το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Βρίσκεις κάτι πιο πιασάρικο (πχ οικολογία, υβρεολόγια, θεωρίες συνομοσίας με ΜΜΕ, αστυνομία κλπ). Σκέψου το λίγο.

Ανώνυμος είπε...

Ο Μάκης, ο Μήτσος, ο Αλέκος Στ., και ο Γιωργάκης.

Ένας από του 4 δεν χωράει στην παρέα.

Αν ήμουν εγώ ο τέταρτος θα πηγαίναμε για τσίπ(ου)ρα :)

Αλέκος Λ.

Υγ1. άσε που μπορεί να ερχόταν μαζί και ο Αλέκος Π.

Υγ2. αυτή η φωτό του Γιωργάκη με την γροθιά παραείναι αστεία.
Είναι σαν να κυκλογορήσω εγώ Αλέκο μου με κουστούμι και γραβάτα :)

Kalhsp;erew

Laskarina είπε...

Εντάξει παιδιά ας καννιβαλίσουμε και λίγο, χαριτωμένο είναι κι αυτό και κυρίως αποφορτιστικό. Μη μας τα τρώνε και οι ψυχίατροι. Δεν είμαι τόσο αυστηρή συνήθως αλλά τα έχω πάρει χθες και σήμερα με την απόφαση του επαγγελματικού μου σωματείου την ΕΣΗΕΑ που κήρυξε απεργία καταδικάζοντας τον κόσμο να μην πληροφορηθεί τα όσα γίνονται με τις αντιδράσεις των πολιτών και εξυπηρετώντας έτσι αντικειμενικά την κυβέρνηση. Και για να ξέρουμε όλοι δεν ήταν ο Πρόεδρος και η κυβερνητική πλειοψηφία που πρότειναν απεργία αλλά οι κεντροαριστερές δυνάμεις της ΕΣΗΕΑ.
Πώς λοιπόν να διατηρήσω την ψυχραιμία μου όταν οι συνδικαλιστές δημοσιογράφοι που πρόσκεινται στο ΠΑΣΟΚ, το ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ συμπεριφέρονται με τόση αφροσύνη;

alzap είπε...

@elate:
Αν θέλεις εξήγησε μας λίγο το τελευταίο σου σχόλιο σε τι και σε ποιον αφορά.
Αν υπαινίσσεσαι τον sinistra μάλλον δεν είναι έτσι. Δικαιούται ως ένα βαθμό να γίνει επιθετικός. Δεν έχει ακούσει και λίγα εδω μέσα για τον Πρόεδρό του και το κόμμα του.
Διαφωνούμε μαζί του αλλά νομίζω ότι ως προς τις προθέσεις του είναι διαυγής.
Αν απο την άλλη αφορά αυτή τη σελίδα πολύ θα ήθελα να το κάνεις πιο συγκεκριμένο.

Ανώνυμος είπε...

Ναι Λασκαρίνα αλλά όταν λες την μισή αλήθεια είναι σαν να λεσ ψέματα.

Η Συσπείρωση ζήτησε να μεταδωθούν απεργιακά δελτία..

Το ΚΚΕ μα τον Σομπολο ψήφισε κατά και το ΠΑΣΟΚ την έκανε...

έχουμε μάλλον και μιά είδηση:
Πάει για παράταση η ψήφιση του ασφαλιστικού;

http://www.indy.gr/newswire/paei-gia-paratasi-i-psfisi-toy-asfalistikoy

alzap είπε...

@ανώνυμος:
Αδελφέ σε νοιώθω. Η γραφή και η σκέψη σου έχουν έναν άλλο επαναστατικό αέρα μετά την αναβάπτιση της αριστερής σκέψης στην MRB, και άλλες εταιρείες δημοσκοπήσεων.

Παρατήρησα όμως, με ενόχληση είναι η αλήθεια, ότι ολοένα και περισσότερο ταυτίζεσαι με τα επιχειρήματα και με τη λογική των μεγάλων διανοητών Ψυχάρη και Πρετεντέρη.

Μπορείτε να κάτσετε με τον Αλέξη και να κάνετε έναν κατάλογο για το ποιός δικαιούται και ποιός όχι να σηκώνει τη γροθιά του στον αέρα. Έτσι κι αλλοιώς πιστοποιητικά δίνετε, ένα ΚΕΠ της αριστεράς είστε.

Εγώ επειδή είμαι light αριστερός, χοντρός, γέρος και καθόλου life style, θα σημειώσω το εξής:
Αυτός που αποκαλείς Γιωργάκη έτυχε κάποιο βράδυ, σε ηλικία 10 ετών, να δει να σπάνε στρατιώτες τη πόρτα του σπιτιού του. Ένοιωσε, το ίδιο βράδυ, τη κάννη του όπλου των χουνταίων να πιέζει τον κρόταφό του.
Η δική μου λογική λέει ότι αυτός ο άνθρωπος αλλά και όλοι όσοι υπέστησαν τα ίδια και πολύ χειρότερα, δικαιούνται να σηκώνουν τη γροθιά τους όποτε γουστάρουν.
Η δική σου λέει άλλα γιατί είσαι πολύ αριστερός...


ΥΓ. Επειδή όπως διαβάζω στα έντυπα του ΔΟΛ είστε έτοιμοι με επικεφαλής τον Αλέξη και την μπριγάδα Μπόμπολα να καταλάβετε τα Χειμερινά Ανάκτορα κάνε μου μια χάρη. Φεύγοντας απο τα ανάκτορα μην ξεχάσετε να κλείσετε το καλοριφέρ γιατί ακόμα δεν μας ήρθε το φτηνό πετρέλαιο που εξασφάλισε ο Αλέξης απο τον Τσάβες

alzap είπε...

@laskarina:
Είχα την υποψία που μετά το τελευταίο σου σχόλιο γίνεται βεβαιότητα. Κι αν είναι έτσι είναι τιμή για μένα που σχολιάζεις εδώ.
αν δεν κάνω λάθος είσαι η Λασκαρίνα. εκ της Βουλής ορμώμενη, είσαι η μειλίχια, σοφή και ευαίσθητη Λασκαρίνα εκείνης της Πρωτοχρονιάτικής βραδιάς σε μια μικρή κουζίνα...
:-)
Σωστά;
Συμφωνώ με το τελευταίο σου σχόλιο.
Να είσαι πάντα καλά

alzap είπε...

@sinistra:
Επειδή όλα τα τάχα μου έχουν ένα τέλος συντόμως θα διαπιστώσουμε στη πράξη ποιός είναι και ποιός δεν είναι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ. Το ΠΑΣΟΚ έκανε δεκτή στη Βουλή την πρόταση Αλαβάνου για την κατάθεση πρότασης για δημοψήφισμα. Τώρα όλα τα κόμματα θα αποδείξουν αν κάνουν πραγματική ή επικοινωνιακή πολιτική...
Συμφωνείς;
Παρεπιμπτόντως να σε πληροφορήσω ότι Καραγκιόζης ΔΕΝ έχει μουστάκι.
Τον ψάχνετε με μουστάκι γι αυτό ξέφυγε και έχει εγκατασταθεί ψηλά πολύ ψηλά.
Η άγνοια πληρώνεται αδελφέ

Sinistra Radicale είπε...

Βεβαίως και συμφωνώ!!!!!Επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!! Μετά απο τέσσερα χρόνια κάνατε και κάτι σωστό!!!!!! Γιατί όμως δεν αποδεχτήκατε και την πρόταση για δημοψήφισμα για το Ευρωσύνταγμα???

Sinistra Radicale είπε...

Βεβαίως και συμφωνώ!!!!!Επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!! Μετά απο τέσσερα χρόνια κάνατε και κάτι σωστό!!!!!! Γιατί όμως δεν αποδεχτήκατε και την πρόταση για δημοψήφισμα για το Ευρωσύνταγμα???

Laskarina είπε...

Θα σε απογοητεύσω φίλε ανώνυμε. Δεν αποτελεί παράταση ψήφισης του ασφαλιστικού το γεγονός ότι η ψηφοφορία θα διεξαχθεί αύριο και όχι σήμερα.Δυστυχώς στην κοινοβουλευτική μας δημοκρατία δεν γίνονται συχνά ανατροπές καθώς οι κομματική πειθαρχία φυλάει τα έρμα και η πείρα διδάσκει ότι καμιά κυβέρνηση δεν είναι πιο ισχυρή από εκείνη που έχει οριακή πλειοψηφία. Μόνον οι δράση των πολιτών μπορεί να φοβίσει μια κυβέρνηση και να την υποχρεώσει να αποσύρει ένα νομοσχέδιο ή να καταστήσει ανενεργό ένα νόμο.
Όσο για τη συμπεριφορά των παρατάξεων στην ΕΣΗΕΑ έχω να πω ότι στο συνδικαλισμό όπως και στην πολιτική (μήπως και στη ζωή;) εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ποιος τελικά οφελείται από μια πράξη, μια επιλογή μας.
Αγαπητέ Alzap "διατί να το κρύψομεν άλλωστε" ναι είμαι η Λασκαρίνα της κουζίνας. Εκεί με έταξε η μοίρα και την αποδέχομαι ευχαρίστως. Το μαγείρεμα είναι η αδυναμία μου.

still-elate είπε...

ναι, δεν διευκρίνισα... νόμιζα πώς ηταν φανερό τι εννοώ… ((


http://alekos.blogspot.com/2008/03/esomar.html

http://agauch-katerina.blogspot.com/2008/03/blog-post.html

http://ellietz.blogspot.com/2008/02/00.html

http://ellietz.blogspot.com/2008/03/gallop.html

http://stillelate.blogspot.com/2008/02/blog-post_26.html

http://gasimakop.blogspot.com/2008/03/blog-post_10.html

http://alekos.blogspot.com/2008/03/kappa-research.html

http://red-pep.blogspot.com/2008/03/blog-post_12.html

http://alekos.blogspot.com/2008/03/blog-post_240.html

http://agauch-katerina.blogspot.com/2008/03/blog-post_19.html

έτσι προχειρα…
__________

οσο για τις επιθέσεις στον Αλέξη...

http://radicalesinistra.blogspot.com/2008/02/blog-post.html
(πρώτο ποστ ever στο blog)

http://radicalesinistra.blogspot.com/2008/03/blog-post_07.html

http://radicalesinistra.blogspot.com/2008/03/blog-post_14.html

...το ενα τριτο είναι ή το ένα τέταρτο???

MA ΣΟΒΑΡΑ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΕΣΑΣ???

ΑΟΥΤΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΝΕΣΕ…

Sinistra Radicale είπε...

Πάντως δεν περίμενα ποτέ, να σε βάλω στην διαδικασία, να χάσεις τόσο χρόνο, και να κάτσεις να ψάξεις, ότι έχω πει για το κόμμα μου!!!!!!Καλά είσαι ΘΕΑ!!!! Ειλικρινά δεν παίζεσαι....Που το βρήκες το κουράγιο βρε αδερφάκι μου!!!!! Ούτε επαγγελματικό στέλεχος να ήσουν!!!!!!Μπραβο!!!!! ΕΙΣΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ...
Τώρα ιδιαίτερα μου έκανες τα μούτρα κρέας.. Τι να σου πω....Αυτό ισοδυναμεί με πολιτική εξόντωση!!!!!!!
Δεν θα έχω μούτρα να κυκλοφορήσω στο κίνημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Βρε τι πάθαμε!!!!!!!

still-elate είπε...

δεν το εκανα για σενα sinistra αν δεν καταλαβες, για μενα αφιερωσα το χρονο, γιατι δεν ηθελα να παρεξηγηθω απο ατομα που εκτιμω...

scorpios είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΛΕΚΟ,ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ....ΟΙ ΦΩΤΟ ΑΣ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΑΜΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ????ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Φιλάρες elate:)

Επειδή πολύς πολιτικός πολιτισμός έπεσε τελευταία είπα μήπως... χάλασες;)

@sinistra: ναι ή όχι, θέλετε συνεργασία; Μπορείτε; Σας αφήνει η ΚΟΕ και τα άλλα γκρουπούσκουλα που έχετε μαζέψει; Εσύ είσαι υπέρ ή κατά της συνεργασίας; Τα υπόλοιπα είναι του καφενείου.

alzap είπε...

@sinistra:
Είναι η πρώτη φορά που θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΩΣ μαζί σου.

Η elate είναι ΟΝΤΩΣ θεά.

Όταν με το καλό τη γνωρίσεις απο κοντά θα καταλάβεις πόσο δίκιο έχεις.
:-)

Καλημέρα!

Sinistra Radicale είπε...

@ασημακόπουλος
Αν σε ένα κοινό πρόγραμμα υπάρξει δέσμευση για απλή αναλογική, 35ωρο, οριστική λύση του ασφαλιστικού κατά τα Σουηδικά πρότυπα (φόρος Meidner πχ), συγκεκριμένη αύξηση του ελάχιστου μισθού, επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, 5% του ΑΕΠ για την παιδεία, έλεγχος στην κερδοσκοπία των τραπεζών, εγώ προσωπικά, προφανώς και είμαι υπέρ...Αλλού είναι το ζήτημα όμως και δεν είμαστε εμείς το πρόβλημα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μπα, ο ανύπαρκτος αποφάσισε να βγει στους δρόμους; Μπορεί να μας απαντήσει για τον λαικισμό του κόμματός του και για την ακροδεξιά στροφή που έχει σημειώσει; Πρέπει να καταλάβει ότι εδώ δεν είναι Αμερική για να τον πιστεύουμε.

Ανώνυμος είπε...

akama koita to laikismo tou tsipra kai ase ton papandreou....

se duo mhnes pou tha lixei to proion na sas dw sinaspistakia


ante ston pretenteri epanastates tou kolou

alzap είπε...

@ανωνυμος:(με greeklish)
Την επόμενη φορά που θα βρίσεις το φίλο μου το σχόλιο διαγράφεται.
ok?

V for Vlamenoi ;) είπε...

Ας επισημάνω σε αυτό το σημείο πως το ζητούμενο πλέον για το ΠΑΣΟΚ έχει αλλάξει (δραματικά ίσως) κι από το «ποιος θα είναι κυβέρνηση» έχει μετεξελιχθεί στο «ποιος θα είναι αξιωματική αντιπολίτευση».

Ελπίζω (ειλικρινά) να μην αποτύχετε στη προσπάθεια σας να διατηρηθείτε δεύτερο κόμμα, διότι τότε ούτε για κυβέρνηση συνεργασίας δεν θα μπορούμε να σας υπολογίζουμε…

Κι όταν το δούμε κι αυτό, να δω αν θα πηγαίνετε ακόμα όλοι μαζί πακέτο.

V for Vlamenoi ;) είπε...

ΥΓ: Οι φωτογραφίες να υποθέσω πως είναι για εσωτερική κατανάλωση… μια χαρά βλέπω τους ΠΑΣΚίτες να χαμογελούν μαζί με την Προεδράρα, δε βλέπω και κανένα κατσούφη (Βενιζελικό), τι τους κάνατε;

Οι αναμνηστικές μοιράζονται κορνιζαρισμένες από τις κλαδικές; Να κρύψετε τα πρόσωπα απ’ τις φωτογραφίες για να μην κάνει διώξεις η κακιά «δεξιά»!

alzap είπε...

@prOLOgic:
Καλωστο το παιδί, που λέει και ο συνονόματος.
Η αλήθεια είναι, τώρα που το λές, ότι μάλλον έτσι σκέφτηκαν τα κανάλια και εφημερίδες. Ότι οι φωτογραφίες είναι για εσωτερική κατανάλωση για αυτό και ΔΕΝ τις δημοσίευσαν. Δεν το είχα σκεφτεί, νόμιζα ότι το έκαναν επίτηδες...

Καλό σου, νεοφιλελεύθερο, δρόμο.

V for Vlamenoi ;) είπε...

κ. Στάμου, αν και μου στερήσατε το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, αν νιώθετε καλύτερα αποκαλώντας με «νεοφιλελεύθερο» χαλάλι σας…

Απλά keep in mind (όπως θα έλεγε κι ο ΓΑΠ) πως από τα 15 μου δούλευα στην κεντρική λαχαναγορά της Καλαμάτας, ανασφάλιστος κτλ… που ως νέος φοίτησα σε σχολεία τρώγλες… και τώρα σπουδάζω σε μια σχολή χωρίς επαγγελματική κατοχύρωση κτλ κτλ…

μετά το who is who να επανέλθω στο θέμα…

Μπορεί τις συγκεκριμένες φωτογραφίες να μην τις έδειξαν, αλλά ρεπορτάζ έγινε και όλα τα κανάλια έδειξαν πλάνα!

Τώρα άμα σας χαλάει που τα ΜΜΕ δε συμπεριφέρονται ως γραφείο τύπου του ΠΑΣΟΚ, μάλλον είχατε καλομάθει…

Μήπως έπρεπε να έρθει και το «Discovery Channel» να γυρίζει ντοκιμαντέρ «ο ΓΑΠ και τα κοπάδια του»;

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Μα γιατί μερικοί τάχα μου δήθεν μου δεν μπορούν να ασχοληθούν με την ουσία και ασχολούνται με κάτι χαζομάρες στυλ keep in mind?

Α, κάτι ακόμη: από χθες έχει αρχίσει η άνοδος του ΠΑΣΟΚ. Σε 2 μήνες από τώρα το ΠΑΣΟΚ θα είναι πρώτο κόμμα, ο ΣΥΡΙΖΑ μονοψήφιος και θα συζητάμε για αυτοδυναμία ή όχι και με ποιον εκλογικό νόμο. Keep in mind ότι η ΝΔ του Ζαχόπουλου, των κουμπάρων, του ασφαλιστικού, των υποκλοπών καταρρέει, ό,τι και να κάνει ο Ρουσόπουλος.

V for Vlamenoi ;) είπε...

«χαζομάρες στυλ keep in mind» κ. Ασημακόπουλε;

Γιώργος Παπανδρέου: «Όπως μου είπε και μια νεαρή συντρόφισσα keep walking».

So, μιας και λέμε χαζομάρες, keep in mind πως μετά το «όλον ΠΑΣΟΚ» έρχεται το «κώλων ΠΑΣΟΚ»...

Η ουσία είναι πως απ’ το πολύ μεθύσι (φαγοπότι) που κάνατε στον ήλιο (ΠΑΣΟΚ), μέχρι να (αν) ξανά-ανατείλει, βολευτείτε με μπόλικη αντιπολίτευση (αξιωματική ή όχι δεν ξέρω) και κανένα ψίχουλο από καμιά συγκυβέρνηση στην καλύτερη.

Κι αφήστε τα πολλά (όνειρα) γιατί θα χάσετε και τα λίγα (ψηφαλάκια) όπως λένε στο χωριό μου…

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

κλασσικό δείγμα φιλελεύθερου που στερείται επιχειρημάτων...

* Να μιλάνε οι κουμπάροι των καρτέλ για φαγοπότι;
* Να μιλάνε οι νταβαντζήδες των σουβλαντζίδικων για μηνμειώδεις ατάκες;
* Να μιλάνε αυτοί που έχουν την Ντόρα, τον Αβραμόπουλο και τον Αλογοσκούφη στο ίδιο κόμμα για "όλον" ΠΑΣΟΚ;

Unfair μου φαίνεται...

Ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις πάντως, που στο άμεσο μέλλον μπορεί να δώσουν τροφή για έξυπνα σχόλια...

V for Vlamenoi ;) είπε...

Μια απλή αναφορά στα θέματα που πρόχειρα μπορώ να θυμηθώ:

Την περίοδο 1981-1989 εισέρευσαν στην χώρα οι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ κοινοτικοί πόροι από την ΣΥΣΤΑΣΗ του Ελληνικού κράτους έως τότε! Το τραγικό είναι πως την ίδια περίοδο, όσα δάνεια έκαναν την δεκαετία του ‘80 οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ στο εξωτερικό δεν είχαν γίνει από τη σύσταση του Ελληνικού κράτους!

Παρόλα αυτά το ΠΑΣΟΚ την οκταετία 1981-1989, προχώρησε σε συνολική υποτίμηση κατά 30% του εθνικού μας νομίσματος, έτσι προστάτευσε το εθνικό εισόδημα και στην Ελληνική οικονομία;

Παραμονές των εκλογών του Ιουνίου του 1985 δημοσιεύτηκαν στοιχεία, που χαρακτήριζαν τον Κ. Μητσοτάκη συνεργάτη των Ναζί. Μετά την πτώση του κομμουνισμού το 1989, αποκαλύφθηκε από τους ίδιους τους πράκτορες της Στάζι ότι τα υποτιθέμενα στοιχεία είχαν κατασκευαστεί από την ανατολικογερμανική μυστική υπηρεσία με στόχο τη σπίλωση του τότε αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας και την ήττα του στις εκλογές.

Εκλογικός νόμος Κουτσόγιωργα, ή «πως να μην εκλεγεί αυτοδύναμη κυβέρνηση της ΝΔ», κάτι το οποίο και έγινε, αφού ακολούθησαν 3 συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις και η ΝΔ σχημάτισε οριακά πλειοψηφία 150+1 εδρών με «δανεικό» βουλευτή τον Κατσίκη, παρόλο που συγκέντρωσε ποσοστό 47%. Με το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ποσοστό (46,9%) το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 1993 πήρε 171έδρες.

Ιμια

Πολιτικές διαφημίσεις κατά την περίοδο των ευρωεκλογών του 1999, με αναφορές στην… “Ισχυρή Ελλάδα” και την “Ισχυρή οικονομία” των κυβερνήσεων Σημίτη. Διαφημιστικά σπότ στα ΜΜΕ, τα οποία έμμεσα παρακινούσαν τους Έλληνες πολίτες να επενδύσουν στην “Ισχυρή Σοφοκλέους” (έτσι την παρουσίαζαν), και να υπερψηφίσουν το κίνημα στις ευρωεκλογές.

Για να εισπράξει ψήφους το κίνημα έφτασε σε σημείο στις εκλογές του 2000 να Ελληνοποιήσει χιλιάδες αλλοδαπούς ώστε να το ψηφίσουν. Το πόρισμα Ντογιάκου αναφέρεται σε τουλάχιστον 150.000 παράνομες Ελληνοποιήσεις. Το κίνημα κέρδισε τις εκλογές του 2000 με διαφορά 1% (70.000 ψήφοι), και στις εκλογές του 2004 διατηρήθηκε στο 40,6%!

ΥΓ: μιας και ήρθε η κοπέλα μου για ΣΚ, τα λέμε από βδομάδας…