Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

ΓΚΡΙΖΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...



ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
Βαγγέλη Παπάζογλου


Μου λένε πως μου φαίνεται
το κόκκινο ζωνάρι
μα δεν μου κακοφαίνεται
γιατί ΄μαι παλικάρι

Μου φαίνεται μου φαίνεται
και δεν μου κακοφαίνεται
και σένα που σου φαίνεται
γιατί σου κακοφαίνεται;

Των κοριτσιών φαίνονται
οι όμορφες γαμπίτσες
μα δεν τους κακοφαίνεται
φορούν κοντές ρομπίτσες

Κρίμα να μη σου φαίνεται
και δεν μου κακοφαίνεται
και σένα που σου φαίνεται
γιατί σου κακοφαίνεται;

Της χήρας δεν της φαίνεται
γιατί φοράει μαύρα
και δεν της κακοφαίνεται
γιατί δεν έχει άντρα.

Κρίμα να μη σου φαίνεται…


Άνοιξη 1974,
λίγους μήνες πριν τη μεταπολίτευση,
λίγους μήνες μετά το Πολυτεχνείο.


"Τα Πέριξ",
12 λαϊκά, ρεμπέτικα τραγούδια με τη Βούλα Σαββίδη.

Σε Διασκευή - Ενορχήστρωση - Διεύθυνση του Μάνου Χατζιδακι.


Τριάντα δύο χρόνια μετά αυτός ο δίσκος παραμένει πρωτοποριακός

Τριάντα δύο χρόνια μετά, αν δεν τον έχετε, αγοράστε αυτό το δίσκο.

Διαβάστε το εισαγωγικό σημείωμα του Μάνου Χατζιδάκι.

Κανείς νομίζω δεν έχει πει τόσα πολλά για το ρεμπέτικο τραγούδι, με τόσο λίγες λέξεις.

4 σχόλια:

Rodia είπε...

Τον έχω το δίσκο. Από τότε που κυκλοφόρησε. Τότε, ήταν έκπληξη η φωνή της Βούλας Σαββίδη. Σήμερα ήταν έκπληξη το ποστ σου!:-)

Leon / σουταχαπει είπε...

Το ρεμπέτικο τραγούδι, ο Μάνος Χατζιδάκις το "νομιμοποίησε" .
Σε μία συναυλία στο Παλάς, παρουσίασε τους ρεμπέτες σε ένα κοινό επιεικώς δύσπιστο.
Στην ελιτ της Αθηναικής κοινωνίας,
γύρω στα τέλη του '50 νομίζω...
Πρώτο μπουζούκι, ο Τσιτσάνης.
Αποτέλεσμα:
20 αυλαίες.

alzap είπε...

@rodia:
Καλημέρα τετράκλωνη.
:-)

@leon:
Πολύ σωστά.
Τολμηρή κίνηση για την εποχή.
Καλημέρα.

αθεόφοβος είπε...

Το καταπληκτικό στον δίσκο αυτό είναι ότι ακούς ρεμπέτικα ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ και αν δεν το προσέξεις δεν το καταλαβαίνεις!!