Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΥΓΗΣ

Το λένε οι περισσότεροι.
Αυτά τα Χριστούγεννα κάτι έχουν, κάτι δεν πάει καλά.
Συνταγές για διόρθωσή τους δεν έχω.
Μπορώ όμως να προτείνω με σιγουριά τρόπους διαφυγής.

1) Πρωτοεκδόθηκε από τη ΝΕΦΕΛΗ το 1990. Φέτος επανεκδίδεται από την ΙΝΔΙΚΤΟ και νομίζω ότι αυτή η έκδοση είναι περισσότερο προσεγμένη.
Αναφέρομαι στο βιβλίο:

ΑΝΤΡΕΪ ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ
ΜΑΡΤΥΡΟΛΟΓΙΟ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ 1970 – 1986



Την έκδοση συνοδεύει DVD με το εκπληκτικό ντοκιμαντέρ:
« Αντρεϊ Ταρκόφσκι ΕΞΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ»




2) Το ποστ του Πανου έκανε αναφορά σε ένα εξαιρετικό βιβλίο που δεν το ήξερα.
Το αγόρασα για τις μέρες των αργιών, αλλά είναι συναρπαστικό. Αν το ξεκινήσεις δεν μπορείς να το αφήσεις.
Είναι το βιβλίο του Δημήτρη Ραυτόπουλου : Άρης Αλεξάνδρου, ο εξόριστος»






3) Στα περίπτερα αναζητείστε την προσφορά του περιοδικού ΜΕΤΡΟ σε πλαστική συσκευασία. Τιμή 4,90 Ευρώ !!!!!!
Περιλαμβάνει :


DVD με την βραβευμένη ταινία του Στέλιου Χαραλαμπόπουλου «Γιώργος Σεφέρης Ημερολόγια Καταστρώματος».





DVD με το αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη «ΤΑ ΠΡΩΙΜΑ ΧΡΟΝΙΑ 1950 – 1970»





CD με απαγγελίες 2 ποιημάτων από τον Ανδρέα Εμπειρίκο και την Έλλη Λαμπέτη. Τρία τραγούδια από τον Αργύρη Μπακιρτζή, τον Παύλο Σιδηρόπουλο και τον Μάνο Λοϊζο.


Μη με κατηγορήσετε για γκρίζα διαφήμιση.

Δεν είναι αυτή η πρόθεσή μου.

Να μοιραστώ τη χαρά μου ήθελα γι΄αυτή μου την παρέα τις μέρες των Χριστουγέννων.

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά έκανες. Σιγά που δεν θα πεις αν κάτι σ΄αρέσει ή όχι. Για τον Αλεξάνδρου έχω κρατήσει από την συζήτησή μου με τον Πάνο ότι ήταν ο πρώτος που έγραφε greeklish από παλιά. Φοβερό ε; Σήμερα αγοράσαμε με τον τάσο το "κιβώτιο". Μόλις το τελειώσω (μία - μιάμιση μέρα το πολύ δηλαδή, χεχε) θα πάρω τον εξόριστο.

Φιλιά μωρό μου, και κοίτα να ξεκουραστείς. :)

Alkyoni είπε...

Το λένε οι περισσότεροι.
Αυτά τα Χριστούγεννα κάτι έχουν, κάτι δεν πάει καλά.
όλοι ε;;
κι εγώ πίστευα πως ήταν η ιδέα μου
φιλώ σε αλζ..
ΥΓ το ημερολόγιο καταστρώματος το χω ... εγγυημένα πολύ πολύ καλό

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου και η διαφυγή ΔΙΟΡΘΩΣΗ είναι!

*

Ωραίες προτάσεις όλες - η Ψιλικατζού μας κάνει λάθος αν νομίζει πως θα ξεμπερδέψει με το "κιβώτιο" σε μία - μιάμιση μέρα...

*

Το βιβλίο του Ραυτόπουλου μοναδική πηγή για χίλια δυο (πέραν του Άρη Αλεξάνδρου)- αν και λίγο δύσκολο, με την έννοια οτι θέλει κάπως ...σκληραγωγημένο αναγνώστη.

Кроткая είπε...

ευτυχώς που σε λίγες μέρες θα είμαι ελλάδα και θα ξεχυθώ να ψωνίζω. ευχαριστώ πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Άστα αυτά.. Είναι προφανές ότι κάνεις γκρίζα διαφήμιση - αλλά οκ, είναι πολύ ανοιχτό γκρι και αντέχεται :-)

(Σου 'χω πει, ότι σε θαυμάζω σαν αναγνώστη; Δεν έχω δει άλλον να καταβροχθίζει βιβλία με την ταχύτητα που το κάνεις εσύ.)

Πάντως καλή παρέα διάλεξες για τις γιορτές. Στο ένα από τα πέντε συμπίπτουμε. Ας είν' καλά ο Μανώλης.

bebelac είπε...

και εγώ που ήλπιζα ότι είχες να προτείνεις κανένα τρελό πάρτυ ή έστω τέιον για θλιμμένους μπλόγκερς...
κρίμα...κρίμα...

Orelia είπε...

ενταξει!!!
:)))) :)))

αλλά κοιτα μωρε!
επειδη ειμαι λιγο στριμενη, προσωπικα αντιστεκομαι στη γκριζα σου διαφημιση
κι ετσι, τις προαλλες που βρεθηκα φατσα με το βιβλιο της Καρυστιανη που προτεινες τις προαλλες, σε σνομπαρα με χαμογελο και απλωσα το χερι μου σε κανα δυο παλια που δεν τα ειχα διαβασει και το καινουργιο της Σωτη: Ιστοριες του Σωματος
αν κανεις κεφι τον τροπο γραφης της, διαβασε το!

και μη φανταστεις πως κανω γκριζα διαφημιση
δεν ειναι αυτη η προθεση μου
αυτο που επιδιωκω ειναι να σου κρατησω συντροφια μεσα απο τις σελιδες του τις μερες που ερχονται :ΡΡΡ

πλακα πλακα, επειδη απομακρυνεται η πιθανοτητα να βρεθουμε πλαι-πλαι και να σου κλεψω το κοκορετσιον απο το στομα, παμε κοντρα στο ποσα βιβλια θα διαβασεις τα Χριστουγεννα;
ή ολη τη χρονια που περασε;
τι λες; :)))

καλημερα, σκανταλιαρικη

(διοτι,
ολα τα Χριστουγεννα που θυμαμαι, κατι ειχαν
και τωρα που μεγαλωσα, καταλαβα πως εχουν κανει κοιλια -τα Χρισοτυγεννα, οχι εμεις!- απο τις μεγαλες προσδοκιες που τους κραμαμε!

αντε βρε! καλα ναμαστε, να διαβαζουμε και να παμε κοντρες!
σε σημαντικα κι ασημαντα!
διοτι
αν ηταν η ζωη μας αλλη,
πως θα την παιρναμε κατοπι;
ε;; :))) )

alzap είπε...

@xpsilikatzoy:
Καλημέρα Ντινάκι,
αυτή τη λεπτομέρεια για τον Αλεξάνδρου δεν την ήξερα. Όντως φοβερό.
Ευχαριστώ για τις ευχές και καλό διάβασμα.
φιλιά


@alkyoni:
Όχι απο ότι φαίνεται δεν είναι ιδέα σου, είναι συνολικότερη διαπίστωση.
Ανταποδίδω.
:-)


@πανος:
Σωστά και η διαφυγή, διόρθωση είναι.

Εγώ δεν θα στοιχημάτιζα για το χρόνο που χρειάζεται η Ντίνα για το "Κιβώτιο".
:-)

Λέω "συναρπαστικό" το βιβλίο του Ραυτόπουλου γιατί σχεδόν κάθε σελίδα του, μου δίνει ένα "κλειδί" για την κατανόηση καταστάσεων και προσώπων.
Απο την άλλη, έχεις δίκιο, δεν είναι "εύκολο" βιβλίο.


@krotoula:
καλως να μας έρθεις!


@Λουϊζα Κορνάρου:
Μη βιάζεσαι να με θαυμάσεις.
:-)
Καταβροχθίζω μόνο όσα μου αρέσουν.
Πολλά τα εγκαταλείπω στη μέση, άλλα στις πρώτες πενήντα σελίδες.

Δηλαδή μόνο μέσω Μανώλη συμπίπτουμε;
Αυτά γράφεις, τα διαβάζει και μας κοιτάει αφ' υψηλού.
:-)


@bebelac:
Μην είσαι άδικη.
Τα πάρτυ δεν τα μπορώ.
Το τέιον εσύ πρέπει να το οργανώσεις που φτιάχνεις και βουτήματα.
Περιμένω.
:-)

raffinata είπε...

Δηλώνω ότι ζηλεύωωωω... Μετά το καλοκαίρι, που κλαίγαμε μαζί με τον Νίτσε, θα ξαναπιάσω "εξωσχολικό" βιβλίο το επόμενο καλοκαίρι...
Και, χμ, "το κιβώτιο" δεν διαβάζεται σε μια-δυο μέρες (μου πήρε κάτι παραπάνω :Ρ)

Ανώνυμος είπε...

Ωραίες οι προτάσεις σου και ειδικά αυτή για τον Σεφέρη!
Επίσης, είμαι μέσα και για το τέϊον!

Alkyoni είπε...

αλζ;;; πού μετακομίζουν μερικά μπλογκ;;
έχασα επεισόδια;;;;
:|

alzap είπε...

υποθέτω στο beta, αλλά μάλλον χάθηκαν στο δρόμο
:-)

Ανώνυμος είπε...

OK Mr. Alzap το τραγούδι σου είναι η καλύτερη συνοδεία....και τα άλλα ΟΚ αλλά το τραγούδι
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ!!! ισως τυχαία αλλά πιο αληθινά και, κυρίως, πιο σύντομα

Sofogreg είπε...

Διάβασα πως δεν σου αρέσουν τα πάρτυ. Άντε ρε συ, ο νέος χρόνος πρέπει να μπαίνει με γέλια, χορό και...πάρτυ!
Δηλαδή, το μετάνοιωσες; Δε θάρθεις;

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε που μας δίνεις ιδέες!

Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Πράγματι πολύ ωραίες ιδέες...

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΑΛΕΚΟ, ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΜΕΝΕ, ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

ΣΑΝ ΠΕΘΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΑ ΘΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΚΕΙ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΧΑΡΙΖΕΙΣ.