alzaphoto

Δευτέρα, Ιανουαρίου 03, 2011

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ...

...των Αμερικανών και των σύγχρονων γερμανοτσολιάδων.


Έχει γίνει της μόδας ο πατριωτισμός. Το τι εννοεί ο καθένας με τη λέξη πατρίδα είναι μια διαφορετική υπόθεση. Ο καθένας μας έχει τη δική του προσέγγιση και τη δική του ιστορία. Είναι αυτές οι μικρές ιστορίες που αθροίζονται και φτιάχνουν τη μεγάλη εικόνα της ιστορίας του λαού μας. Πάντα έτσι γινόταν, πάντα έτσι θα γίνεται.

Αυτό όμως που είναι εξοργιστικό είναι το φαινόμενο της πατριδοκαπηλίας από τους διαχρονικά υποτελείς στα κελεύσματα των υπερδυνάμεων, από την Δεξιά και την εκάστοτε εκπροσώπηση της.

Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε το βιβλίο των Μιχάλη Ιγνατίου και Μάριου Ευρυβιάδη «CIA Ο ΑΠΟΡΡΗΤΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ». Εκεί μπορεί κανείς να διαβάσει την αλήθεια για τις σχέσεις του Ανδρέα με τις ΗΠΑ, για το μίσος που έτρεφε η υπερδύναμη για τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργό της χώρας. Μέσα από τα δημοσιευμένα πια τηλεγραφήματα των Αμερικανών διπλωματών παρουσιάζεται ανάγλυφη και ανατριχιαστική η ρουφιανιά, η δουλικότητα, η προδοτική συμπεριφορά ηγετικών στελεχών της Ν.Δ και της ΕΡΕ. «Θα μπορούσα να σκοτώσω τον Ανδρέα Παπανδρέου με τα χέρια μου», δήλωνε ο Αβέρωφ σε Αμερικανούς διπλωμάτες. Παρέλαση έκαναν οι πολιτικοί της ΝΔ στην πρεσβεία προκειμένου να λασπώσουν, να κατηγορήσουν, να διασύρουν τον πρωθυπουργό της χώρας τους, άρα και την πατρίδα τους… Να θυμίσω  ότι είναι η ίδια περίοδος που τον Ανδρέα κατηγορούσαν ως "πράκτορα των Αμερικανών" και "αμερικανάκι" για να τον πλήξουν πολιτικά, διάφοροι αληθινοί πράκτορες ξένων κυβερνήσεων…

Σήμερα έρχονται στο φως της δημοσιότητας πρόσθετα έγγραφα  και αποκαλύπτουν σε όλη τους την μεγαλοπρέπεια την δουλική και ταγματασφαλίτικη συμπεριφορά της ΝΔ την δεκαετία του 70 και 80. Τότε που ηγετικό στέλεχος και μετέπειτα αρχηγός της Δεξιάς ήταν ο Αβέρωφ και πολιτικό παιδί του ο σημερινός αρχηγός της ΝΔ, ο Αντώνης Σαμαράς.

Διαβάστε το άρθρο του Μιχάλη Ιγνατίου με τίτλο:

Οι ΗΠΑ έβλεπαν τον Λαλιώτη πίσω από τη 17Ν
(Αμερικανοί αξιωμα­τούχοι ισχυρίζονταν ότι ηγετικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ κινούσαν τα νήματα της τρομο­κρατίας στην Ελλάδα)

Παραθέτω εδώ ένα μόνο σημείο του άρθρου για να διαπιστώσετε το μέγεθος της υποκρισίας και του δοσιλογισμού της Δεξιάς. Διαβάστε για τις διαδικασίες και τις μεθόδους. Είναι οι ίδιοι περίπου άνθρωποι που σήμερα μιλάνε για Ελλάδα, για ανεξαρτησία, για κίνδυνο από τους μετανάστες, για μνημόνιο και τα ρέστα…

"Πρώην πράκτορας της CIA που υπηρέτησε στην Ελλάδα ομολόγησε στο «ΕτΚ» ότι συμμετείχε στις διαδικασίες τοποθέτησης κοριών σε χώρους όπου διέμεναν και εργάζονταν ο Κώστας Λαλιώτης και άλλα επώνυμα στελέχη του ΠΑΣΟΚ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, παρακολουθούσαν στενά τον πρώην υπουργό ΠΕΧΩΔΕ και οργάνωσαν ειδική επιχείρηση για να τον προκαλέσουν και να τον εξαναγκάσουν «να κάνει το μοιραίο λάθος». Στην επιχείρηση συμμετείχε η ελληνική αστυνομία, ενώ σε κάποια φάση της έλαβε μέρος και ένα ελληνικό μέσο ενημέρωσης.

Η μέθοδος

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Αμερικανοί χρησιμοποιούσαν συχνά μερικά ελληνικά μέσα ενημέρωσης για να δημοσιοποιήσουν τις πληροφορίες τους, μερικές εκ των οποίων λάμβαναν από τη Νέα Δημοκρατία. Στη συνέχεια κατέγραφαν στα τηλεγραφήματά τους το περιεχόμενο των δημοσιευμάτων που είχαν βασιστεί στις δικές τους πληροφορίες, και το υιοθετούσαν επίσημα."

Και είναι βεβαίως πασιφανές γιατί ο Κώστας Λαλιώτης μισήθηκε τόσο πολύ από την δεξιά  και κατασυκοφαντείται τόσο βάρβαρα ακόμα και σήμερα παρόλο που δεν έχει εδώ και χρόνια επίσημη πολιτική δραστηριότητα.

Και ασφαλώς ο Αντώνης Σαμαράς πολύ καλά κάνει και επαίρεται για την προσφορά της προγιαγιάς του Πηνελόπης Δέλτα. Θα έκανε όμως πολύ καλύτερα αν ζητούσε δημόσια συγνώμη για λογαριασμό του κόμματός του, για την προδοτική στάση που ο πολιτικός του πατέρας Ευάγγελος Αβέρωφ και η ΝΔ στην οποία ήταν ο ίδιος ηγετικό στέλεχος, τήρησαν απέναντι στην πατρίδα, στον Ανδρέα Παπανδρέου, στον Κώστα Λαλιώτη και άλλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ…

Και τέλος μπορεί ο κ. Σαμαράς να μας εξηγήσει γιατί ακόμα και σήμερα έχει ως ημιεπίσημο εκφραστή του στο διαδίκτυο τον κ. Ζήση και το ANTINEWS που εξακολουθούν να παράγουν το ίδιο έργο που περιγράφεται στα τηλεγραφήματα των Αμερικανών πρακτόρων;… Δείτε πχ εδώ και εδώ.

(Στην "ιστορικη" φωτογραφία ο Σαμαράς, ο Παπουτσάκης του ΑΝΤΙ και ο Ζήσης επίσης του ΑΝΤΙ βολτάρουν στην Αλβανία. Ο Σαμαράς ήταν τότε ΥΠΕΞ του Μητσοτάκη, ο Παπουτσάκης και ο Ζήσης ήταν την ίδια περίοδο αυτοί που έδιναν το χολερικό τεμπο μέσω του περιοδικού ΑΝΤΙ για τις σχέσεις, τάχα μου, του Ανδρέα και του ΠΑΣΟΚ με την τρομοκρατία και τα πάμπερς του Κοσκωτά...)

Ωραία παρέα, αγγελικά καμωμένη. Όπως ακριβώς την περιγράφουν τα αρχεία των μυστικών υπηρεσιών...

23 σχόλια:

  1. Το μόνο πρόβλημα, Αλέκο, είναι ότι το επαίασχυντο έργο τόχουν αναλάβει εργολαβικά πλέον οι κατ' όνομα σοσιαλιστές επίγονοι του Ανδρέα Παπανδρέου κι οι διάδοχοι του Λαλιώτη... Πράγμα, που εξηγεί ώς κάποιον βαθμό και την αποσατασιοποίηση του Λαλιώτη αλλά και όλων των παλιών εκείνων ευπατρίδηδων της πολιτικής σκηνής: του Πεπονή, του Μαγκάκη και πολλών άλλων, που οι σημερινοί ούτε τα παπούτσια τους δεν θάταν ικανοί να γυαλίσουν.
    Αυτά για να μη ξεχνιόμαστε και ως προς την άλλη πλευρά, γιατί το παρελθόν όλους τους κυνηγάει το άτιμο με τον τρόπο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @asteroid:
    Βιάζεσαι. Να σου θυμίσω τί έλεγαν τότε για τον Ανδρέα, για τον Λαλιώτη ακόμα και σήμερα διάφοροι.
    Πράκτορες, κλέφτες, πουλημένους τους αποκαλούσαν.
    Μην κάνεις το ίδιο λάθος. Ίσως σε 29 χρόνια τα παιδιά σου να διαβάζουν κάποια τηλεγραφήματα των πρεσβειών πάλι.
    Και τέλος ένα τόσο δα σχολιάκι για τον αποδεδειγμένο πια πατριωτισμό της Δεξιάς; Μήπως θα έπρεπε;
    Κατα τα άλλα ευγενικέ φίλε μου να ομολογήσω ότι μου έλειψε μια κουβέντα απο κοντά.
    Καλή χρονιά βρε συ, ότι επιθυμείς να τόχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/1/11 10:03 μ.μ.

    Άσχετο(;):Αλέκο, μήπως σου ωρίσκεται πρόχειρα το "ποιός είναι ο πρώην Υπουργός του ΠΑΣΟΚ, εκτός πολιτικής σήμερα " που έχει 180 ακίνητα με ισόποσες οφ σορ εταιρείες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @anvnymos:
    Όχι δεν ξέρω. Εσύ; Για πες μας με κάποια στοιχεία.
    Αλλά κυρίως για όσα στοιχειοθετημένα αναφέρω παραπάνω έχεις κάτι να μας πεις;
    Επίσης στοιχειοθετημένα ελπίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/1/11 10:14 μ.μ.

    Κρίμα βρε Αλέκο!Γνωρίζεις τόσα άλλα πράγματα που δεν τα γνωρίζουν ούτε δέκα Έλληνες και δε γνωρίζεις αυτά που ερευνά εδώ και μήνες το ΣΔΟΕ και τα δίνει με το σταγονόμετρο στη δημοσιότητα προκειμένου ο περί ού ο λόγος να προλάβει και να καλύψει κάποια ίχνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ανωνυμος:
    Όταν τα βγάλει ο ΣΔΟΕ θα τα μαθουμε.
    Μέχρι τότε για το παραπάνω ποστ καποιο σχόλιο;
    Μήπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος4/1/11 5:40 π.μ.

    Εδώ ο κόσμος χάνεται από το Πασοκ σου κι εσύ αρμενίζεις σε Λαλιώτηδες...
    (Αλήθεια,τόσα χρόνια ανεπάγγελτος το καμάρι σου,από πουτρώει;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ανωνυμος:
    Ποτέ δεν ήταν ανεπάγγελτος.
    Εκτός κι αν εννοείς επάγγελμα αυτό που έκαναν οι αγαπημένοι σου και περιγράφεται στο ποστ, το ρουφιανιλίκι με την κουκούλα δηλαδή.
    Σε αυτή την περίπτωση ήταν ο απόλυτος ανεπάγγελτος.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4/1/11 9:01 π.μ.

    Αλέκο, κράτα και καμιά "πισινή" μην προκύψει τίποτα ΚΑΙ για το παληκάρι σου και τραβάς τα μαλλιά σου μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ανωνυμος:
    Δεν χρειάζεται να κρατήσω "πισινη" ειδικα γι΄αυτό το "παληκάρι μου". Ο καθένας έχει τη διαδρομή και την ιστορία του. Η δική του είναι τέτοια που τον έκαναν στόχο των μυστικών υπηρεσιών και των ντόπιων υπαλλήλων τους.
    Διαβάζεις, δεν διαβάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος4/1/11 10:14 π.μ.

    Αλέκο, μην ταυτίζεις την κομματική διαδρομή κάποιων, με αυτήν της κοινωνίας! Μπορεί ο περί ού ο λόγος να έχει μια κομματική διαδρομή τέτοια που να τον κάνει ήρωα στα μάτια κάποιων σκληρών κομματικών, αλλά το γεγονός ότι ένας τέτοιος άνθρωπος διάγει τα τελευταία 40 χρόνια του βίου του ως "ανεπάγγελτος" μας επιτρέπει, ως κοινωνία, να τον αμφισβητούμε!
    Το ατύχημα για την κοινωνία και τη χώρα είναι ότι το ΠΑΣΟΚ, ως κόμμα και ως κατεστημένη νοοτροπία, δημιούργησε πολλούς τέτοιους!
    Αυτά πληρώνουμε τώρα όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλέκο, ο αγνός, ειλικρινής, πατριωτισμός ήταν και είναι είδος εν ανεπαρκεία στην πολιτική μας τάξη συνολικά και σε όλο της το φάσμα, μάλιστα. Δεν εξαιρώ την Δεξιά, αλλά ούτε και την Αριστερά ακόμη, που κατά καιρούς σε κελεύσματα άλλων υπάκουε ή, εν πάση περιπτώσει, ήταν αλλού προσανατολισμένη, στο πλαίσιο μιας αμφιλεγόμενης ιδεολογίας.
    Πατριωτισμό επέδειξαν και επιδεικνύουν συγκεκριμένοι πολιτικοί - πάλι απ' όλο το φάσμα - μονάδες συχνά απομονωμένες από τον χυλό, άτομα κατηγορούμενα ως γραφικά, κάποιοι πολίτες ηρωικοί σε δύσκολους καιρούς (Ο Γλέζος μούρχεται στον νου πρόχειρα, ο Σάντας... που τους θεωρώ πολίτες κι όχι πολιτικούς!).
    Οι άνθρωποι, που αναφέρω και στο πρώτο μου σχόλιο, άνθρωποι, που έδωσαν ό,τι μπορούσαν, ίσως και παραπάνω, σε δύσκολους καιρούς και δεν ζήτησαν τίποτε, δεν πήραν τίποτε ή ίσως να πήραν πολύ λιγότερα απ' όσα τους άξιζαν. Δεν ακούσθηκε ποτέ τίποτε γι' αυτούς, καμμιά μομφή, καμμμιά σκιά δεν έπεσε ποτέ πάνω στον Μαγκάκη, στον Πεπονή και σ' άλλους ολίγους, που τα ονόματά τους ψιθυρίζαμε με δέος στην διάρκεια της δικτατορίας.
    Δεν είναι τυχαίο που δεν ακούγονται πουθενά πια τέτοιοι άνθρωποι κι είναι πιο φτωχή η κοινωνία μας κι η πολιτική μας ζωή σαν ανάπηρη.
    Όσο για τους σημερινούς, δεν θέλω, δεν διανοούμαι να φτάσω σε χαρακτηρισμούς τύπου "πράκτορες και πουλημένοι". Είναι, όμως, κατώτεροι των περιστάσεων, άνθρωποι, που εύκολα και πρόχειρα απαρνήθηκαν την ιδεολογία τους και τα ιδανικά τους, που λειτουργούν στα όρια της δημοκρατικής και της συνταγματικής νομιμότητας... Αυτά, ναι, τους τα προσάπτω και μακάρι, για το καλό των παιδιών μας, να κάνω λάθος, αλλά φοβάμαι πως δεν κάνω λάθος...
    Καλή Χρονιά νάχεις κι εσύ κι όλοι μας και να τα λέμε πάντα όσο κι αν διαφωνούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ανωνυμος:
    Βρε συ τί ακριβώς ισχυρίζεσαι τώρα; Ότι ο Λαλιώτης μπήκε στο στόχαστρο των μυστικών υπηρεσιών λόγω της κομματικής του ενασχόλησης;
    Μήπως η συμμετοχή και επιρροή του στο πολιτικό και κοινωνικό γίγνεσθαι είναι αυτό που ενοχλεί;

    Δεν ξέρω με ποιά διότητα μιλάς ως εκπρόσωπος της κοινωνίας αλλά εγώ που εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου ξέρω ότι τα περι "ανεπάγγελτου" τα διαδίδουν και τα αναπαράγουν ακριβώς εκείνοι που περιγράφει ο Μιχάλης Ιγνατίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @asteroid:
    Που να τα βγάλω πέρα με δικηγόρους και μάλιστα καλούς. Εγώ κανονικός άνθρωπος είμαι ο φουκαράς.
    :-)
    Κατά πως σε βολεύει μου πετάγεσαι απο το γενικό στο ειδικό και πάλι πίσω. Δεν διαφωνώ σε όσα γράφεις αλλά για την ταμπακέρα κουβέντα,
    Όπως επίσης κάνεις πως δεν άκουσες τη πρότασή μου για καφέ.
    Καλάααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος4/1/11 3:57 μ.μ.

    Φίλε Αλέκο, εάν υπάρχουν δύο άνθρωποι-στελέχη του ΠΑΣΟΚ, για τους οποίους βαζω το χέρι μου στη φωτιά, είναι ο Κώστας Λαλιώτης και ο Νίκος Αθανασάκης. Η διαφωνία με τον πολιτικό Λαλιώτη, δεν επιτρέπεται να μεταπίπτει σε... λασπομαχία. Εμπρός, όποιος έχει να προσάψει ο,τιδήποτε σε αυτούς τους δύο ανθρώπους, ας κάνει ένα βήμα μπροστά. Έχει καταντήσει πλέον εντελώς αντιαισθητικό όλο αυτό το άθλιο κουτσουμπολιό, ότι ο τάδε ΄κονόμησε, ο δείνα τα πήρε, κι όλα αυτά χωρίς καθόλου στοιχεία ή ακόμη χειρότερο με αληθοφανή υπονοούμενα.
    Όσο για τον πατριωτισμό της δεξιάς, αρκεί να θυμηθούμε αυτό που έγραφε ο πραγματικός ηγέτης της, ο Γεώργιος Βλάχος, ο περίφημος Γ.Α.Β όπως υπέγραφε τα πρωτοσέλιδα άρθρα στην φανατικά αντιβενιζελική ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: "Θέλω ο βασιλιάς μου να ανεβαίνει στον Αη-Γιώργη, στον Λυκαβηττό κι από εκεί με τα κυάλια του να βλέπει τα όρια του βασιλείου του". Αυτά τα όρια ήταν-και είναι-τα σύνορα της Αττικο-Βοιωτίας!
    Καλή χρονιά. Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος4/1/11 4:03 μ.μ.

    @ Δημήτρης:
    Περίμενε! Όπου νάναι, θα σε φέρει στα όρια αυτά ο GAP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Δημήτρης:
    Έχεις δίκιο. Άλλωστε τα στοιχεία και οι αποκαλύψεις Ιγνατίου για Ανδρέα και Λαλιώτη δείχνουν καθαρά τους εμπνευστές και τα παπαγαλάκια της λάσπης εναντίον τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @anvnymos:
    Βρισιές από ανώνυμες κότες διαγράφονται. Αν θέλεις να βρίσεις ευχαρίστως αλλά να μας δώσεις τα στοιχεία σου και να αναλάβεις την ευθύνη των όσων λες.
    Αντε γεια και να σε βλέπουμε σπανίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος6/1/11 1:46 μ.μ.

    Γμωρίζεις πολύ καλά ότι το σχόλιό μου δεν ήτα υβριστικό, αν και σε αυτόν τον τομέα έχεις περίεργες αντιλήψεις, αφού αναγνωρίζεις το δικαίωμα μόνο στον εαυτό σου να χρησιμοποιεί υβριστικούς χαρακτηρισμούς εναντίον εκείνων με τις απόψεις των οποίων δε συμφωνείς!
    Διερωτώμαι μόνο ως που θα σε οδηγήσει η απελπισία σου για την κατάσταση που οδηγεί τη χώρα ο αγαπημένος σου "ηγέτης" και η συνειδητοποιημένη ιδεολογική αποστασία σου! Ο κατήφορός σου δεν έχει τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ανωνυμος:
    Πάλι τα ίδια.
    Είπαμε μπορείς να λες ότι θέλεις, ακόμα και να βρίσεις. Για το τελευταίο όμως θα αναλάβεις την ευθύνη όσων ισχυρίζεσαι με το πρόσωπό σου και ονοματεπώνυμο, όχι με κουκούλα.
    Εγώ αυτό κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος6/1/11 11:46 μ.μ.

    Κρυπτοφασίστα ,alzap,μ' εμένα έχεις μπλέξει! Ότι γράφεις για βρισιές είναι παραμύθια! Ποτέ δε βρίζω!Σου έγραφα την άποψή μου και επώνυμα και μου ζήτησες να μη ξαναγράψω!Δεν αντέχεις την κριτική, έχεις καθεστωτική άποψη! Θεωρείς τα γραφόμενά σου θέσφατα και δεν ανέχεσαι γνώμη αντίθετη από τη δική σου! Δικαίωμά σου, αλλά αυτό σε αποκαθηλώνει, σε απογυμνώνει και σε αποκαλύπτει! Δεν πιστεύεις στη δημοκρατία, όταν αυτή δεν εξυπηρετεί τα δικά σου ατομικά συμφέροντα! Είαι είδος υπό εξαφάνιση! Είσαι το είδος του συνδικαλιστοκοματόσκυλου που οδήγησε την πατρίδα μας στο χάος!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή σου νύχτα για όλες τις υπόλοιπες νύχτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΠΑΜΠΟΥΣΚΑ11/1/11 1:49 μ.μ.

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΧΑΒΟΥΖΑ ΚΑΙ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΓΙΝΑΝ ΕΘΝΑΡΧΕΣ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΤΡΩΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΙ ΑΚΟΜΑ ΑΡΑΧΤΟΙ ΑΠΑΝΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή