alzaphoto

Τρίτη, Νοεμβρίου 16, 2010

Η ΑΠΟΧΗ ΩΣ ...ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ.


Βαρέθηκα. Τις βαθυστόχαστες αναλύσεις. Πάντα βαριόμουνα οτιδήποτε σχεδόν είναι της μόδας.
Όπου και να γυρίσεις το κεφάλι βλέπεις κάποιον να εξηγεί το βαθύ νόημα της αποχής. Η αποχή είναι της μόδας . Θα μας ξεσκίσουν τον εγκέφαλο για καμιά εικοσαριά μέρες με την αποχή. Ποιοι απείχαν; Γιατί; Είναι οργισμένοι; Εκδικούνται; Κινδυνεύει το πολιτικό σύστημα; Κρύβεται μήνυμα; Για ποιους; Το πήραν το μήνυμα οι παραλήπτες;

Είναι πολύ γαμάτο να απέχεις από τις εκλογές. Γιατί σε κάνει αντιμνημονιακό, αριστερό, επαναστάτη, πατριώτη. Είναι και κομματική γραμμή η αποχή. Γιατί συνεδριάζουν οι κεντρικές επιτροπές και τα πολιτικά γραφεία και αποφασίζουν μετά από πολύ σκέψη: ΑΠΟΧΗ.

Παρατηρούσα τα γερόντια που ερχόντουσαν χθες να ψηφίσουν. Κάποιων τα τμήματα ήταν στον δεύτερο όροφο του σχολείου. Ανέβαιναν με δυσκολία, αγκομαχώντας για να ψηφίσουν. Για να επιλέξουν. Την όποια επιλογή τους. Είναι οι συμπολίτες μας που κάποιοι πολύ τρεντυ, πολύ ουάου, πολύ ιν ρε παιδί μου τους λοιδορούν, τους απαξιώνουν….

Έφερε μια κυρία τη μάνα της 84 χρόνων. Σχεδόν απολογήθηκε γιατί η γιαγιά επέμενε σώνει και καλά να ψηφίσει. Μου εξήγησε ότι ο γιός της δεν θα ψηφίσει και «έχει δίκιο το παιδί». Της απάντησα ότι κατασκευάσαμε ένα κόσμο ψεύτικο και σάπιο όπου τάχα μου ΟΛΟΙ έχουν δίκιο. Την παρακάλεσα να αφαιρέσει 70 χρόνια από το 2010. Να ξεκινήσει την ταινία το 1940 που η μάνα της ήταν 15 χρόνων και καταλάβαινε τα πάντα. Και να προβάλει στην οθόνη του μυαλού της τα γεγονότα που έζησε αυτή η γυναίκα αυτά τα 70 χρόνια. Τη δυστυχία, το αίμα, τη πείνα, το φασισμό, την αδικία, τους πολέμους…

Της είπα ότι ΙΣΩΣ ο γιός της έχει δίκιο. Η μάνα της όμως έχει ΣΙΓΟΥΡΑ και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ δίκιο. Γιατί μάτωσε και πόνεσε και υπέφερε για να μπορεί να ρίξει το γαμημένο το χαρτάκι στη κάλπη. Κι αυτήν της την υποχρέωση στο δικαίωμα της δημοκρατίας  ΔΕΝ τη πουλάει. Και καλά, πολύ καλά κάνει...

Δεν θα κρίνω όσους και όσες έκαναν την επιλογή της αποχής. Η καθημερινότητα του πολίτη έχει γίνει πια πολύ σκληρή, σχεδόν αβάσταχτη. Η απογοήτευση, η κούραση, η οργή και ο θυμός γίνονται πολλές φορές εμπόδια τεράστια, αξεπέραστα.

Θα κρίνω όμως τους γελοίους γραφειοκράτες, τους βολεμένους ινστρούχτορες, τους τζάμπα μάγκες που καθοδηγούν τάχα μου τις μάζες και προστάζουν: ΑΠΟΧΗ

Κι όταν το ποσοστό της αποχής αποδειχτεί μεγάλο βγαίνουν στις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα και καταγγέλλουν άλλους ως υπεύθυνους για τη μη προσέλευση των πολιτών στις κάλπες. Διαφημίζουν και προπαγανδίζουν ως μαγκιά το βιασμό της Δημοκρατίας και μετά διαμαρτύρονται γιατί κάποιοι άλλοι την βίασαν.

Εγώ θέλω μέσα από τη καρδιά μου να ευχαριστήσω όσες και όσους εχθές έδωσαν τη μάχη και ήταν παρόντες με την ψήφο τους. Για να γίνει η μεγάλη ανατροπή στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, για να μην πέσει η περιφέρεια της Αττικής στα χέρια των Ψωμιάδηδων και των Άνθιμων.

Θέλω να ευχαριστήσω τα νέα παιδιά, τον Παναγιώτη και την Αθηνά από την Δημοκρατική Αριστερά, την Νάϊα από τους Οικολόγους, τον Ανδρέα και τους άλλους συντρόφους και συντρόφισσες από την οργάνωση του ΠΑΣΟΚ του 5ου Διαμερίσματος. Πέντε – έξι άνθρωποι για 22 τμήματα… Με τον μηχανισμό του Δήμου και του Κακλαμάνη, με τους παράγοντες της Ν.Δ να οργιάζουν όλη μέρα. Δουλέψαμε όλοι μαζί με πείσμα και χαμόγελο. Γίναμε σύντροφοι και φίλοι μέσα σε λίγες ώρες. Δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας για να ξαναγεννηθεί η ελπίδα. Όχι για μας, για όλους.

Το ίδιο έκαναν χιλιάδες άλλοι σε άλλα εκλογικά τμήματα από τη μία άκρη της Αθήνας έως την άλλη. Και η νίκη ήρθε. Για όλους.

Γιατί αυτή τη φορά οι λιγότεροι, αυτοί που ψήφισαν, κράτησαν την ελπίδα ζωντανή για τους περισσότερους που απείχαν…



ΥΓ Δείτε την αφίσα και θυμηθείτε ΠΟΙΟΙ κάλεσαν τον κόσμο σε αποχή το 1946. Αυτοί οι ίδιοι που υπέγραψαν τη Βάρκιζα. Όχι μόνο αφόπλισαν το λαό αλλά τον οδήγησαν και στην αποχή απο τις εκλογές με τα γνωστά αποτελέσματα.

20 σχόλια:

  1. Ανώνυμος16/11/10 12:35 π.μ.

    Με συγχωρείς αλλά τον αφοπλισμό του ΕΛΑΣ στη συμφωνία της Βάρκιζας και την αποχή από τις εκλογές του 1946 την έκανε το ΕΑΜ, ψυχή του οποίου ήταν το ΚΚΕ. Στις τωρινές εκλογές το ΚΚΕ δεν κατέθεσε τα όπλα ούτε απείχε, αποχή έκαναν τα απογοητευμένα μέλη και οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, δεν απείχαν οι αριστεροί. Και οι δύο έχασαν 1.700.000 ψηφοφόρους. Ο παραλληλισμός λοιπόν ήταν άστοχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ανωνυμος:
    Αν το ΚΚΕ πήρε θέση υπερ του Καμίνη και του Μπουτάρη στον β΄γύρο τότε ναι είναι άστοχος ο παραλληλισμός...
    Αν όχι...
    Και βεβαίως πολλοί, χιλιάδες αριστεροί συμμετείχαν στη μάχη της ανατροπής. Σε αντίθεση με τις ηγεσίες των "αριστερών" κομμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεταξύ μας, φίλτατε, αν κατέβαινε σε εκείνες τις εκλογές το Ε.Α.Μ., θα τις είχε κερδίσει και κανένας δεν μας εγγυάται, σε τι κατάσταση θα ήταν σήμερα η Ελλάδα.
    Κατά τα άλλα, συμφωνώ με την ανάρτησή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tasos pouliasis16/11/10 1:26 π.μ.

    Ίσως το πιο επιφανειακό, γενικόλογο και άστοχο ποστ κατά της αποχής που έχω διαβάσει.
    Ξεκινάς το κείμενο σου λέγοντας ότι πάντα βαριόσουν οτιδήποτε είναι της μόδας. Μας προϊδεάζεις ότι θα μιλήσεις για κάτι που έγινε μόδα -κάτι που ΕΣΥ θεωρείς- κι ότι απαραίτητα αυτό είναι βαρετό. Αναφέρεσαι ειρωνικά στους προβληματισμούς γύρω από την αποχή (απαξιώνοντας τους) και το παρουσιάζεις σαν τη νέα τρεντιά. Οι προβληματισμοί αυτοί έχουν λόγο ύπαρξης, άσχετα αν τους ξεφτιλίζουν οι καλοί μας δημοσιογράφοι. Να σου πω κάτι εδώ, ότι οι τελευταίες φωνές για τρεντιές και μόδες που άκουσα, είχαν να κάνουν με internet, blogs, atenistas, Αμυράς κλπ. Σχεδόν όλοι τους πίεζαν στην ψήφο Μπουτάρη και Καμίνη -αν αυτό λέει κάτι. Τελικά υπήρξε μεγάλη αποχή και ταυτόχρονα βγήκαν κι οι δύο.
    Αναφέρεσαι στα γερόντια που έδωσαν το αίμα τους για την εκλογική διαδικασία, προσπερνώντας το γεγονός ότι ζούμε σε μία εντελως δαφορετκή εποχή από εκείνη, με πολλές διαφορετικές παραμέτρους. Η μάχη για την εκλογική διαδικασία δώθηκε -ακριβώς!- για να έχεις την επιλογή να ψηφίσεις ή όχι. Ένα ουσιώδες δημοκρατικό δικαίωμα. Η αποχή (άσχετα αν δεν ισχύει για όλους) ήταν, είναι και θα είναι πολιτική άποψη/δήλωση. Το θέμα είναι το πως μάχεσαι εκτός εκλογών και το πως καλλιεργείς το έδαφος για να μην έχεις τους ίδιους κατάπτυστους πολιτικούς την επόμενη φορά που θα σου ζητηθεί να ψηφίσεις.
    Μου έρχονται πολλά πράγματα στο μυαλό να πω ακόμα για όλο το θέμα των εκλογών (αντισυνταγματικές -άρα παράνομες οι πρηγούμενες βουλευτικές πχ.) και για το πότε μας φωνάζουν σαν πρόβατα να πάμε όταν μας θέλουν για τα δικά τους συμφέροντα. Αντί να δούμε πως κόβουν και ράβουν τον κάθε εκλογικό νόμο, τι ρόλο παίζει το λευκό, πότε αποφασίζουν με το έτσι θέλω να τις κάνουν και ποιος τελικά βγαίνει κερδισμένος από την όλη διαδικασία, καλό θα είναι να δούμε τι θα κάνουμε ο καθένας ξεχωριστά κι έπειτα συλλογικά, τις υπόλοιπες μερες του χρόνου. Τότε που πραγματικά οι εκλογές θα είναι μια γιορτή της δημοκρατίας κι όχι ένα πανηγύρι δημοσιογραφίσκων, και κλεφτών πολιτικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/11/10 4:17 π.μ.

    Πάλι τις μαλακίες σου άρχισες να γράφεις λιπαρό παιδί!
    Προσπαθείς να απολογηθείς στον ίδιο σου τον εαυτό για αυτό που είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/11/10 5:42 π.μ.

    Μια χαρά νταβατζής της Δημοκρατίας το παίζεις!!!
    Keep going.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @περιούσιος:
    Καλημέρα, ευχαριστώ.


    @Τασος Πουλιάσης:
    Κρατάω αυτό που είναι πιστεύω ουσιαστικό:

    "...καλό θα είναι να δούμε τι θα κάνουμε ο καθένας ξεχωριστά κι έπειτα συλλογικά, τις υπόλοιπες μερες του χρόνου. Τότε που πραγματικά οι εκλογές θα είναι μια γιορτή της δημοκρατίας..."
    Καλημέρα.



    @ανωνυμος1 και 2:
    Καλημέρα σας, αν και δεν ξέρω πως είναι οι μέρες σας πίσω απο τις κουκούλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρώτη φορά εδώ διαβάζω ότι υπήρξε γραμμή Κομμάτων για αποχή.
    Ασφαλώς τα αριστερά Κόμματα δήλωσαν γραμμή "Άκυρο ή Λευκό" εν όψει διλημματικής επιλογής μεταξύ δύο υποψηφίων, που δεν ενέκριναν - αλλά αυτό απέχει παρασάγγας από την έννοια της αποχής!
    Ασφαλώς δεν στήριξαν ως Κόμματα τους κκ. Καμίνη και Μπουτάρη, αλλά υποψιάζομαι ότι ατομικά πολλοί ψηφοφόροι τους το έκαναν ατομικά αλλιώς δεν θάβγαιναν!

    Τα βέλη σου ως προς τους απέχοντες θα πρέπει να στραφούν κατά των ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ - αυτοί απείχαν μάλλον τόσο το 2009 όσο και τώρα, καταφανώς απογοητευμένοι από τις επιλογές και τα αποτελέσματα της πολιτικής των Κομμάστων, στα οποία πίστευαν... Και δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να τους κατηγορήσει και τόσο. Από την άλλη, αν συνεχίσετε έτσι κι οι δύο, κινδυνεύουμε να δούμε Κυβέρνηση ΚΚΕ, αν μόνον αυτοί πάνε να ψηφίσουν κάποτε στο μέλλον!!! Για σκέψου το αυτό...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @asteroid:
    Πολλά σου συμβαίνουν για πρώτη φορά εσχάτως. Να το δεις αυτό.
    :-)
    Εχεις δίκιο, το είδα άλλωστε, πολλοί "ατομικά" ήρθαν και ψήφισαν.
    Κατανοώ, είναι νομίζω καθαρό στο ποστ, τους λόγους που απλοί ψηφοφόροι δεν ΄πηγαν στις κάλπες.
    Το πρόβλημά μου είναι με τις ηγεσίες κάποιων κομάτων.

    (Λες να είναι σατανικό σχέδιο κάποιου κόματος να προπαγανδίζει την αποχή ωστε να πάνε ξαφνικά μια μέρα μόνο τα μέλη του να ψηφίσουν;)
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ alzap,

    εκπλήσσομαι! Βλέπω έμμεση αλλά σαφή κριτική στο ΕΑΜ και το ΚΚΕ για τη Βάρκιζα. Άραγε ο Καμίνης, ο Μπουτάρης, ο Γιώργος Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ είναι αντίθετοι με τη συμφωνία της Βάρκιζας;

    Δεύτερον, αν κάποιος πάλεψε και μάτωσε για να μπορείς να ρίχνεις το γαμημενο σου χαρτάκι στην κάλπη, αυτός είναι το ΕΑΜ και το ΚΚΕ.

    Τρίτον, η αποχή δεν είναι εκτός αλλά εντός του αστικού δημοκρατικού μας πολιτικού συστήματος, βασικό μέρος του οποίου αποτελεί το ΠΑΣΟΚ. Άρα, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί βιασμό της δημοκρατίας - και γενικά, δεν αποτελεί βιασμό της δημοκρατίας ό,τι δεν αρέσει σε εσάς τους Πασόκους. Συνεπώς η κριτική σου θα έπρεπε να στρέφεται εναντίον αυτού του πολιτικού συστήματος, το οποίο σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο παθητικοποιεί τους πολίτες, ακριβώς γιατί δεν τους αφήνει πραγματικά περιθώρια καθορισμού των αποφάσεων.

    Τέταρτον, ο δεύτερος γύρος των τοπικών εκλογών δεν έχει καμία σχέση ούτε με την αστική δημοκρατία, καθώς αφαιρεί από τον πολίτη τη δυνατότητα επιλογής του πολιτικού κόμματος, ρεύματος, προσώπου που τον εκφράζει.

    Τέλος, οι Καμίνης και Μπουτάρης δεν κρατούν καμία ελπίδα ζωντανή. Η νίκη τους πιστώθηκε νωρίς-νωρίς στην κυβέρνησή σας και στην τρόικά (σας). Τα νέα μέτρα έρχονται και οι δύο αυτοί κύριοι θα τα εφαρμόσουν και θα τα στηρίξουν πολύ καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο κομματικό «εξαρτημένο» Πασόκο. Για αυτό άλλωστε και επιλέγησαν από τον ίδιο τον πρωθυπουργό σας. Τόση είναι η ανεξαρτησία τους. Σε λίγο καιρό δεν θα τους ξεχωρίζεις από τον Άνθιμο και τον Ψωμιάδη, αλλά και από τον σύμμαχό σας το ΛΑΟΣ, με τους οποίους άλλωστε βρίσκονται, παρά τις διαφορές τους, στο ίδιο στρατόπεδο: αυτό που θεωρεί ότι ο λαός -και η σύνταξη της γριάς της ιστορίας σου- ευθύνονται για τη σημερινή μας κατάσταση, και πρέπει να πληρώσει με τον μισθό του, τη δουλειά του και τη σύνταξή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @stelios:
    Καλησπέρα. Φοβάμαι ότι είναι ολίγον υπερβατικό το ερώτημα σου για το αν ο Καμίνης, ο Παπανδρέου κλπ είναι υπερ ή κατά της Βάρκιζας.
    Γιατί αντιλαμβάνεσαι ότι το ίδιο ερώτημα μπορεί να τεθεί και αλλοιώς:

    "Με δεδομένη τη συμφωνία της Βάρκιζας ως γεγονός, άραγε ο Σιάντος, ο Ζαχαριάδης κλπ είναι αντίθετοι με το μνημόνιο;"

    Μάλλον δύσκολο να πάρουμε απαντήσεις...

    Δεύτερον θα ομολογήσω το αυτονόητο ότι το ΕΑΜ και το ΚΚΕ πραγματικά πάλεψε για τό δικάίωμα να ρίχνουμε το γαμημένο μας χαρτάκι. Αλλά δεν πάλεψε ΜΟΝΟ το ΚΚΕ όπως υπονοείς. Και βεβαίως επειδή και το ΚΚΕ πάλεψε για το δικαίωμα της ψήφου είναι δύο φορές ακατανόητο και τυχοδιωκτικό αυτό που έκανε το 46, το ότι κάλεσε τον λαό σε αποχή εννοώ. Και τα αποτελέσματα γνωστά.

    Τρίτον δεν ξέρω ομολογώ τα χαρακτηριστικά που δίνεις στην δημοκρατία. Θα σου πω όμως τη δική μου προσέγγιση. Το ουσιαστικότερο και βασικότερο στοιχείο της δημοκρατίας είναι η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. Χωρίς αυτήν δεν νοείται Δημοκρατία. Με αυτή την παραδοχή καταλαβαίνεις γιατί ορίζω ως βιαστή της δημοκρατίας όποιον προπαγανδίζει υπερ της αποχής.

    Τέταρτον, η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα καταλάβει ότι ο δεύτερος γύρος είναι αντιδημοκρατικός...
    Είχα την εντύπωση ότι οι δημοκρατικές διαδικασίες για να παραμείνουν τέτοιες πρέπει να οδηγούν σε αποφάσεις και αποτελέσματα. Δεν θα ήταν δημοκρατικό ας πούμε να γίνονται συνεχώς εκλογές για 54 Κυριακές και να μην υπάρχει πλειοψηφία και μειοψηφία.


    Τέλος, διαφωνώ με τα τελικά σου συμπεράσματα για το τι είναι ο Μπουτάρης και ο Καμίνης, σέβομαι την άποψή σου και καταλαβαίνεις όμως ότι εύχομαι να μη βγουν αληθινές οι προβλέψεις σου.
    Θα σε παρακαλούσα ωστόσο να σκεφτείς αν πέρα απο τις όποιες δυνατότητες των δημάρχων έχει νόημα η δική μας στάση και συμμετοχή σε όσα γίνονται γύρω μας. Κι αν σε αυτό συμφωνούμε τότε αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο οι πιθανότητες να πετύχει ο όποιος μπουτάρης ή Καμίνης.

    Και βεβαίως να το ξεκαθαρίσω μια και καλή για να μην δημιουργούνται άσκοπες παρεξηγήσεις.
    Είμαι ο τελευταίος που θα αρνηθώ την τεράστια προσφορά του ΚΚΕ στην υπόθεση της δημοκρατίας και της ανεξαρτησίας του λαού μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κουβεντιάζουμε τις λανθασμένες αποφάσεις και επιλογές που κόστισαν πολύ στο λαό μας.
    Αυτό δεν σημαίνει επίσης ότι θα βάλω στον ίδιο κουβά τον Αρη, τον Πλουμπίδη και την Κανέλλη.
    Για να μην φτάνουμε στα όρια της γελοιότητας δηλαδή.

    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα alzap,

    δεν συνεχίζω την κουβέντα στα σημεία. Απαντάω μόνο σε αυτό που κατά κάποιο τρόπο με ρωτάς: ποια χαρακτηριστικά δίνω στη δημοκρατία.

    Τη δημοκρατία, λοιπόν, την εννοώ ως συμμετοχή όλων στη λήψη αποφάσεων, εκλογή εκείνων που θα τις υλοποιήσουν, έλεγχος και ανάκλησή τους σε περίπτωση που δεν υλοποιήσουν εκείνα που αποφασίστηκαν από όλους.

    Στο πολιτικό μας σύστημα δεν υπάρχει συμμετοχή στη λήψη των αποφάσεων, δεν υπάρχει έλεγχός και ανακλητότητά των εκλεγμένων. Υπάρχει μόνο συμμετοχή στην εκλογή τους.

    Ακόμη και έτσι όμως, ο βιασμός αυτής της κουτσής δημοκρατίας συμβαίνει επί δεκαετίες από εκείνους που εκλέγονται υποσχόμενοι να κάνουν κάτι, ενώ κάνουν το αντίθετο, εξυπηρετώντας ίδια και ταξικά συμφέροντα. Φυσικό επακόλουθο είναι η παθητικοποίηση του πληθυσμού, που βλέπει ότι η ψήφος του δεν αλλάζει τίποτα. Μπορείς να απαιτήσεις από τους πολίτες να ανατρέψουν αυτό το φαύλο σύστημα δημιουργώντας θεσμούς ουσιαστικής δημοκρατίας. Δεν μπορείς όμως να τους λες ότι δημοκρατική υποχρέωσή τους είναι να συμμετέχουν στην εξαπάτησή τους και στην εξυπηρέτηση συμφερόντων ξένων προς αυτούς. Μια συμμετοχή που είναι περισσότερο βιασμός της δημοκρατίας.

    Η αποχή είναι επίσης συμμετοχή στο ίδιο παιχνίδι με άλλο τρόπο. Αφήνεις ανοιχτό το πεδίο στους κυβερνώντες να δρουν ανενόχλητοι.

    Η λύση είναι στη συμμετοχή για την αλλαγή του πολιτικού συτήματος, όχι στην αλλαγή προσώπων. Αυτό το είδαμε πολλάκις. Πιο πρόσφατο παράδειγμα διάψευσης ελπίδων ο ίδιος ο πρωθυπουργός. Πριν από αυτόν, σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα, ο Ομπάμα. Όχι άλλες διαψεύσεις! Κουραστήκαμε πια! Όποια ελπίδα υπάρχει πια μόνο στη συλλογική πολιτική δράση.

    Καλό εορτασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @stelios:
    Ευχαριστώ για τιε απόψεις και παρατηρήσεις. Σε πολλά συμφωνώ, σε μερικά όχι.

    ΥΓ. Δεν εορτάζω αδελφέ σήμερα, συλλογίζομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος17/11/10 6:09 μ.μ.

    Τι συλλογίζεσαι σήμερα λιπαρέ μου φίλε;
    Το "εμείς γι΄αλλού κινήσαμε(βλέπε σοσιαλισμός) κι αλλού η ζωή μας πάει(όρα Μνημόνιο και υπηρέτες του ΔΝΤ)";

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ανωνυμος:
    Και αυτό. Και άλλα πολλά, πχ ότι όπως μετά την κατοχή οι δοσίλογοι και οι κουκουλοφόροι, σαν του λόγου σου ας πούμε, και οι μαυραγορίτες πήραν ασυλία και ρήμαξαν τον τόπο στη συνέχεια, έτσι κι αυτοί που οδήγησαν την ελληνική οικονομία στην χρεοκοπία παριστάνουν σήμερα τους τιμητές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος17/11/10 7:56 μ.μ.

    Αλέκο μου,χαλάρωσε και κοίτα τα πράγματα με λογική και ψυχραιμία.
    Κάνεις παράλογα νοητικά άλματα-σφάλματα και κολλάς ταμπέλες εκεί που δεν πρέπει.
    Καταλαβαίνω ότι είσαι χολωμένος από το κατάντημα του Πασοκ,κατανοώ ότι είσαι αναγκασμένος να υποστηρίξεις καταστάσεις και πολιτικές επιλογές με τις οποίες φρίττεις,αντιλαμβάνομαι το δύσκολο του πολιτικού σαλτιμπαγκισμού που καλείσαι να επιτελέσεις,αλλά διατήρησε την ψυχραιμία και τον πολιτισμό που σε διακρίνει(συνήθως).
    Το ότι στραβά αρμενίζετε,αυτόματα ακυρώνει την πιθανότητα να είναι στραβός όλος ο γιαλός...
    Χαλάρωσε,κοντεύεις να καταντήσεις στη γραφή και στην εμπάθεια σαν την "tsaousa".
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ανωνυμος:
    Παράλογα νοητικά άλματα;
    Μα δεν είναι αυταπόδεικτο οτι φοράς κουκούλα;



    ΥΓ. Μια χαρά τη βρίσκω την "tsaousa".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος17/11/10 8:40 μ.μ.

    Μα και ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ τη βρίσκεις μια χαρά,αλλά διστάζεις να το πεις.

    ;;;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @anwnymos
    Πρέπει να το δεις αυτό που σoυ συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος19/11/10 12:50 π.μ.

    Εγώ πάλι θα σου πρότεινα να δεις τη φάτσα σου στον καθρέφτη,μπας και διακρίνεις έστω και ελάχιστα από τον παλιό σοσιαλιστή Αλέκο.

    Την Καληνύχτα μου αγαπητό νεοφιλελεύθερο,κομματόσκυλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή