alzaphoto

Παρασκευή, Απριλίου 30, 2010

ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ...

...η προσφυγή στον μηχανισμό της ΕΕ και του ΔΝΤ. Αποκλείεται να λυθεί έτσι το πραγματικό πρόβλημα της χώρας.


Μοναδική λύση τώρα η άμεση προσφυγή στην APA.

Γιατί για μένα ως εδώ ήταν. Τα έπαιξα. Τα είδα ΟΛΑ ΛΕΜΕ.



Δεν μας φτάνει η στενοχώρια, δεν μας φτάνει η αγωνία, μας έμελλε να δούμε τον σουρεαλισμό και το θράσος να βγάζει ανακοινώσεις. Και να προκαλεί το μυαλό, τη μνήμη, την ψυχή μας. Να μας βγάζει τη γλώσσα και να ετοιμάζεται να ξαναβγεί από τη φωλιά.


Δεν θέλω να συνεχίσω για πολύ γιατί στο μυαλό μου έρχονται διάφοροι χαρακτηρισμοί και συνειρμοί ακατάλληλοι για ανηλίκους.

Θα πω μόνο ότι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ οι υπεύθυνοι για ένα σοβαρό κομμάτι της σημερινής κατάστασης της χώρας, οι αρχιτέκτονες της φιλοσοφίας « ο καθένας για την πάρτη του κι όλοι μαζί για τις ΕΛΔΕ», οι εφευρέτες του τέλους των διαχωριστικών πολιτικών γραμμών, οι εκπρόσωποι της άποψης «πες μου πόσα βγάζεις να σου πω πόσο μεγάλη την έχεις», οι εμπνευστές και πρωτομάστορες του έργου της κοινωνικής ισοπέδωσης και της αναγωγής της αρπαχτής σε πολιτική αρετή, έβγαλαν τους πρώτους εκπροσώπους τους στο μεϊντάνι με ανακοίνωση. Κάνουν και κριτική μάλιστα…

Το γαϊτανάκι του θράσους ξεκίνησε. Δεν πρόλαβαν το «τρίτο κύμα του εκσυγχρονισμού» και ετοιμάζονται για την ρελάνς. Οι ίδιοι, αυτοί που είχαν και έχουν τα πρόσωπα αλλά και τις πολιτικές του Παπαντωνίου και του Χριστοδουλάκη φωτεινό οδηγό για το παρόν και το μέλλον...

Ακούστε αδελφοί, εσείς μπορεί να είστε εκπαιδευμένα κομάντο και να αντέχετε. Εγώ όμως όχι. Ως εδώ.

Αυτοβούλως παραδίδομαι στην ΑΡΑ.


Και καλή μου τύχη.

23 σχόλια:

  1. Δημήτρης30/4/10 7:10 μ.μ.

    Συμφωνώ και επαυξάνω.Και κατι ακόμη: Ο Ανδρέας, μετά το ΄81 κατόρθωσε και ξερίζωσε από το σώμα της χώρας τον καρκίνο που κατατρώει κάθε κοινωνία ( η άποψη αυτή ανήκει στον καθηγητή και ιατρό του γερο-Καραμανλή Ευτύχη Βοριδη και την συμμεριζόμαι απολύτως), τον κοινωνικό φθόνο. ΟΙ κύριοι της φωτογραφίας-"για τον σοσιαλισμό παλεύουμε σύντροφοι", κατά την παροιμιώδη έκγραση του ενός εξ΄αυτών-επανεισήγαγαν τον καρκίνο στο σώμα του ΠΑΣΟΚ. Και δεν έχουν ούτε την αισχίνη να σιωπούν, τουλάχιστον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/4/10 8:12 μ.μ.

    Αγαπητέ Αλέκο,

    Η οικονομική πολιτική αποτελεί την ταυτότητα και τον καθρέφτη της κάθε κυβέρνησης.
    Παραβλέπω αυτή τη στιγμή τον οικονομικό εξανδραποδισμό που επιβάλει το ΔΝΤ και το Πασοκ,παραβλέπω τα ψίχουλα που διαπραγματεύονται ως μέτρα αντίστασης(π.χ. "να μην κοπεί η 13η και 14η σύνταξη σε όσους λαμβάνουν 500 ευρώ σύνταξη!!!-λες και είναι αξιοπρεπές και σοσιαλιστικό να λαμβάνουν άνθρωποι με δεκαετίες σκληρής δουλειάς ΜΟΝΟ 500 ευρώ...) και ερωτώ:

    Εσύ,γιατί τόσα χρόνια υποστηρίζεις και ψηφίζεις ένα κόμμα του οποίου η ταυτότητα είναι οι παραπάνω "κύριοι" και "εκσυγχρονιστές";
    Δεν αποτελεί λογική αντινομία;

    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος30/4/10 11:33 μ.μ.

    Το γεγονός ότι ο Χριστοδουλάκης και ο Παπαντωνίου ειναι αυτοι που είναι, αυτό σε καμμία περιπτωση δεν βελτιώνει τις επιδόσεις του Γεωργάκη. Σε τελευταία αναλυση αυτοι ήταν λαμόγια περιωπής. Αλλά προδότες περιοπής δεν ήταν. Ελεος πια!Δεν ντρεποσαστε, τουλάχιστον τα παιδιά σας.Ο Γιωργάκης μόνο με τον Μητσοτάκη μπορεί πια να φωτογραφηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Δημήτρης:
    Σωστά. Καλημέρα.


    @ανώνυμος:
    Λες: "Η οικονομική πολιτική αποτελεί την ταυτότητα και τον καθρέφτη της κάθε κυβέρνησης."
    Σωστά αρκεί η κάθε κυβέρνηση να έχει το περιθώριο χάραξης της πολιτικής της, έτσι δεν είναι;
    Εγώ στην προκειμένη περίπτωση δεν μπορώ να δω κάτι εναλλακτικό πέραν της απόφασης επαναδιαπραγμάταποκλειστικά ευσης του χρέους και την επιστροφή στη δραχμή με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Αν έχεις κάτι άλλο συγκεκριμένο στο μυαλό σου ευχαρίστως να το ακούσω.
    Τον εξανδραποδισμό απο το ΔΝΤ δεν τον αντιλαμβάνομαι πλήρως γιατί δεν μπορώ να καταλάβω καλά την επιμονή κάποιων να παριστάνουν πως δεν ξέρουν ότι τα σκληρότερα των μέτρων που βλέπουμε δεν έχουν αφετηρία το ΔΝΤ αλλά την ΕΕ.
    Λίγο περίεργα αφαιρετική αυτή η προσέγγιση. Γιατί άραγε;...

    Επίσης΄είναι καλό να θυμόμαστε ότι κάθε κόμμα έχει τις καλές και τις κακές περιόδους του, σε κάθε κόμμα -όταν είναι ζωντανό ασφαλώς-υπάρχουν πλειοψηφίες και μειοψηφίες, πολιτικές διαφωνίες και συγκρούσεις.

    Δεν νομίζω ότι αυτοί οι κύριοι και η λογική τους είναι πλέον η ταυτότητα του ΠΑΣΟΚ και θα κάνω ότι περνάει απο το χέρι μου για να μην ξαναγίνουν.
    Καμμιά αντινομία νομίζω.
    Να είσαι καλά.


    @ανωνυμος:
    Σέβομαι τον ιδιόμορφο ορισμό σου για την έννοια προδοσία και προδότης αλλά διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως.
    Κι αυτό γιατί στη δική μου αντίληψη λαμόγιο περιωπής και πατριώτης ταυτοχρόνως ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    Όπως επίσης δεν γίνεται να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ αυτός που έκανε πλιάτσικο στη δημόσια περιουσία και τα ασφαλιστικά ταμεία των εργαζομένων και να είναι προδότης αυτός που προσπαθεί να σώσει τη χώρα απο την πτώχευση.

    Τα παιδιά μας δεν τα ντρεπόμαστε γιατί ευτυχώς ακόμα δεν φτάσαμε στο σημείο να προστατεύουμε τους κλέφτες και να αποκαλούμε προδότες όσους προσπαθούν να περισώσουν ότι μπορεί να σωθεί απο τα ερείπια. Δεν κάνουμε αυτό που κάνεις εσύ δηλαδή.

    Τα παιδιά μας τα ντρεπόμαστε είναι η αλήθεια γιατί ακόμα δεν έχουν κάτσει στο σκαμνί οι απατεώνες, όπου κι αν ανήκουν, που έκαναν περιουσίες και έβαλαν μίζες στους λογαριασμούς τους σε βάρος των εργαζομένων.

    Και βεβαίως προσωπικά ΔΕΝ ντρέπομαι το παιδί μου γιατί όταν θέλω να αποκαλέσω κάποιον προδότη της πατρίδας μας, το κάνω με υπογραφή και διεύθυνση και όχι φορώντας κουκούλα όπως εσύ.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/5/10 1:09 μ.μ.

    Είναι θλιβερό πως, ακόμη και τώρα, πολλοί συνεχίζουν με τις παρωπίδες και τις προκαταλήψεις του παρελθόντος, αρνούμενοι να αντιληφθούν πως η περίοδος Σημίτη ήταν η μόνη περίοδος που έγινε σοβαρή προσπάθεια να αποφευχθεί το μοιραίο που επέρχεται σήμερα/αύριο. Δυστυχώς, η προσπάθεια εκείνη τορπιλλίσθηκε από πολλούς από εσάς. Αλήθεια, ξεχάσατε το ασφαλιστικό Γιαννίτση;

    Όσο για ΔΝΤ, καταλάβετε πως δεν υπάρχει άλλη λύση. Η δε επαναδιαπραγμάτευση του χρέους σημαίνει μείωση μισθών κατά 50% (διότι δεν θα μπορούμε να καλύψουμε έλλειμμα ούτε πριν την πληρωμή τόκων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ ρε κατακαημένε, προλαβες να φας τίποτα ή τζάμπα γλύφεις ωρέ; Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει πες τους. Άκουσε μια φιλική και ψυχοπονιάρικη συμβουλή, πιάσε τώρα όσο είναι καιρός ακόμα παγκάρι δίπλα στον Λοβέρδο. Το παληκάρι είναι έτοιμος για το επόμενο στάδιο του "σοσιαλισμού", και όλοι ξέρουμε ότι το στάδιο αυτό έρχεται με ταχύτητα f1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος1/5/10 9:14 μ.μ.

    "ΧΟΥΝΤΑ - ΥΕΝΕΔ,
    ΠΑΣΟΚ - MEGA".

    Το είδα γραμμένο σε τοίχο και μου άρεσε με την αλήθεια του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ανωνυμα αλογοσκουφακια¨
    Ψυχραιμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος2/5/10 2:08 π.μ.

    Ναι,κάνε γαργάρα το σχόλιο του παραπάνω ανώνυμου για πασοκ/mega.
    Όταν το έβριζες που δεν σας υποστήριζε ήταν καλά.Τώρα που σας γλύφει κανονικά κάνεις τουμπεκί ψιλοκομμένο.
    Τι να σου πω συμφεροντολόγε πρασινοφρουρέ...Η πολιτική σου αξιοπρέπεια,είναι επιπέδου ρουφιάνου και σφουγγοκωλάριου της εποχής ΕΡΕ.
    (ρε συ,τώρα που προσκυνάς το ΔΝΤ και το σοσιαλιστ(ρ)ικό έργο του,ρίξε και κανένα από τα "αριστερά" τσιτάτα σου να γελάσουμε πάλι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημήτρης2/5/10 3:10 π.μ.

    Κύριε, εκλεκτέ,ανώνυμε. Εσύ είσαι αθώος του αίματος; Εσύ, ναί εσύ, μην κάνεις πως δεν ακούς και μήν κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλο σου,έκανες αυτό που έπρεπε κι όταν έπρεπε στην δουλειά σου; Ως πολίτης επέδειξες και ανέδειξες σε στάση ζωής την ηθική της ευθύνης και την ηθική του καθήκοντος; Εάν ναί, σου ζητή συγγνώμη. Εάν όχι, τότε μην αιτιάσε κανέναν για το ΔΝΤ και την σκληρή επιτήρηση. Απλώς βάλε τον σκασμό και δούλεψε, γιατί τα παιδιά σου δεν χρωστούν να έχουν έναν ανάξιο γονιό, που αύριο θα αναθεματίζουν, γιατί τους έφαγε στα μπαράκια και στα σκυλάδικα το μέλλον.
    Έμ, συμμετείχατε στο γαμήσι της χώρας, έμ σκουζετε κι από πάνω. Αχρείοι και ουτιδανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος2/5/10 4:21 π.μ.

    Το σκασμό να τον πεις στον καθρέφτη σου Δημήτρη.
    Η επαγγελματική μου αξιοπρέπεια,το ήθος μου,η πρόοδος στην εργασία μου,η μεριμνά μου για αυτούς που υποφέρουν και η επιστημονική μου επάρκεια,έχουν κριθεί από ανωτέρους μου και από αρμόδιες επιτροπές χρόνια τώρα.
    Δε μου αρέσει να περιαυτολογώ.
    Αλλά πρέπει να το κάνω όταν απεναντί μου έχω τρωκτικά του κοινωνικού γίγνεσθαι, που το παίζουν τιμητές χωρίς αντίκρυσμα κάποιων αόριστων "προοδευτικών" και "σοσιαλιστικών" ιδεών και ταυτόχρονα υπερασπίζονται με αξιοζήλευτη(sic) δουλικότητα πρακτικές κοινωνικής υποδούλωσης και εξαθλίωσης.
    Είναι ξημερώματα Κυριακής και δεν είμαι σπίτι μου,δεν είμαι με τα παιδιά μου,δε διασκεδάζω,αλλά δουλεύω για ένα ψωρομισθό που δεν ανταποκρίνεται ούτε στο ελάχιστο στους κόπους και στις σπουδές μου και που οι δικές σας βολεμένες επιλογές, θα τον πετσοκόψουν κι άλλο.
    Τι άλλο να πω;
    Αιδώς Αργείοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @anonymous-anonymous:
    Δεν είσαι καλός πελάτης του μαγαζιού. Δεν μας παρακολουθείς όσο πρέπει... Ποτέ στο σεμνό αυτό μαγαζί δεν υπερασπιστήκαμε το MEGA. Με πληγώνεις...

    Σε συγχωρώ όμως γιατί έχεις το ίδιο μεγάλο προτέρημα με το συνάφι σου τους Αλογοσκούφηδες κουμπάρους. Κάνατε το πλιάτσικο και τώρα ζητάτε τα ρέστα... Σας χαρακτηρίζει επίσης η μετριοφροσύνη...

    "Η επαγγελματική μου αξιοπρέπεια,το ήθος μου,η πρόοδος στην εργασία μου,η μεριμνά μου για αυτούς που υποφέρουν και η επιστημονική μου επάρκεια,έχουν κριθεί από ανωτέρους μου και από αρμόδιες επιτροπές χρόνια τώρα.
    Δε μου αρέσει να περιαυτολογώ."

    Καθόλου δεν σου αρέσει να περιαυτολογείς, έχεις δίκιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2/5/10 12:57 μ.μ.

    Tη στιγμή αυτή θα περίμενα από όλους περισσότερη αυτοκριτική. Και όχι να τα ρίχνουμε σε κάποιους άλλους. Επιτέλους έχουμε ένα μέλλον και ξέρουμε πως έφταιξαν πολλά. Που τα ανεχτήκαμε. Εφταιξε το ξεροκέφαλο το κεφάλι μας. Κάναμε λάθος επιλογές. Ας τα καταγράψουμε. Για να γίνουμε καλύτεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ανωνυμος:
    Μεταξύ μας, μα εντελώς μεταξύ μας, δεν έχεις και πολύ άδικο...
    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2/5/10 1:35 μ.μ.

    (ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ)
    ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΩΜΟ3ΗΜΕΡΟ - ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΜΥΡΩΝ ΤΙΜΩΝ HOTELS ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΑΡΑΔΩΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΔΝΤ - ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΩ ΣΕ ΜΙΑ ΒΡΩΜΟ-ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΒΡΩΜΟ-ΜΥΑΛΑ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΑΝΑΝΕ "ΜΟΚΟ" ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ ή ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ) - ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΜΕ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΕΞΟΧΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟΝ ΕΙΡΗΝΙΚΟ - ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ - ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΣΗΚΏΣΕΙ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ - ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ - "ΚΟΥΡΔΙΣΤΑ" ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΜΑΪΛΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΑΡ' ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ 7,5% - ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΝ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑΣ ΠΟΥ ΣΑΝ ΕΣΣΔ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΗΝ ΕΥΡΗΤΕΡΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ - ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ - ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΙΚΑ ΔΕΝ ΖΗΤΑΓΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΥΛΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ - ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΙΤΑΓΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ - ΚΛΠ, ΚΛΠ - ΣΤΙΣ 5 ΜΑΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ - ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΩΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥς ΛΑΪΚΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ, ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΠΑΜΕ, ΚΛΠ. - ΘΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ - ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΑ ΤΣΙΤΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δημήτρης2/5/10 3:44 μ.μ.

    @Ανώνυμο. Τα κεφαλαία είναι το μικρότερο κακό, στις τόσο σωστές απόψεις σου. Αυτό χρειαζόμαστε τώρα. Το δικό σου ήθος, να γίνει καθολική συμπεριφορά, μήπως και ανορθώσουμε την πατρίδα. Ο νέος πατριωτισμός στον πόλεμο της γενιάς μας, μπορεί να θεμελιωθεί μόνο στην ειλικρίνεια της ανιδιοτέλειας και την έμπρακτη προσφορά.Όσοι δεν μπορούν να συνεισφέρουν, τουλάχιστον ας παραμερίσουν και να αφήσουν την χώρα να αναπνεύσει.
    Όσο για τον άλλον Ανώνυμο που δεν... περιαυτολογεί. Καλώς, αφίενται σου οι αμαρτίες, αφού έτσι αισθάνεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος3/5/10 12:38 π.μ.

    @Δημήτρη,

    Δεν αοσθάνομαι έτσι.Έτσι είμαι.
    Εσύ,πώς είσαι άραγε μπροστά στον καθρέφτη σου;

    "Υπερήφανος" εξωμότης;;;



    @Μικρέ Γκαιμπελίσκε Alzap,
    Κατέχεις άριστα την "τέχνη" του αποσπασματικού σχολιασμού και της διαστρέβλωσης νοημάτων,πάντα για(και προς) το δικό σου συμφέρον.Προσβάλλεις,ειρωνεύεσαι και συκοφαντείς χωρίς επιχειρηματολογία,όποιον έχει διαφορετική άποψη και οπτική από εσένα.
    Φωνασκείς παράλογα για πράγματα που ούτε εσύ ο ίδιος δεν πιστεύεις,μόνο και μόνο για να είσαι συνεπής με τις "τακτοποιημένες" ενοχές σου.
    Υπηρετείς με ζήλο ιδεολογήματα και σκοπούς έχθρικά προς το λαό,διότι έχεις διδαχτεί καλά να είσαι το τσοπανόσκυλο της πασοκικης εξουσίας.
    Σημασία για σένα δεν έχει το σωστό και το λάθος,αλλά το ποιός και τι είναι Πασοκ και τι όχι.
    Άξιος ο μισθός σου!
    Κρίμα για σένα,που σε άλλες σκοτεινότερες εποχές, θα είχες κάνει λαμπρή καριέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δημήτρης3/5/10 12:58 π.μ.

    @Ανώνυμο. Επειδή το πράγμα παίρνει προσωπική διάσταση. Ναι αισθάνομαι υπερήφανος. Υπερήφανος για τον προ-προπάππου μου, ο οποίος έδωσε όση περιουσία είχε στην Κων/πουλη, για να δεί το μικρό χωριό του στην Μακεδονία ελεύθερο, αφού πρώτα το είχε χτίσει και το είχε προικίσει με κάθε λογής κοινωφελή έργα. Υπερήφανος για τον προ-πάππου μου, γιατί το δικό του βιός, αυτό που απόκτησε στην Πόλη, το επένδυσε στο ελεύθερο Ελλαδικό κρατίδιο, αφήνοντας γενναία κληροδοτήματα, και δεν το έστειλε στην Εσπερία.
    Υπερήφανος, γιατί ο παππούς μου ήλθε το 1912 από την Γαλλία να πολεμήσει εθελοντής έως το 1922, χωρίς ποτέ να ζητήσει πίσω ό,τι έδωσε στην πατρίδα. Υπερήφανος για τον πατέρα μου, γιατί προτίμησε να θυσιάσει τα όνειρα και να μείνει άνθρωπος ακέραιος,παρά προσκυνημένο ανδράποδο, σε δύσκολες εποχές.
    Εξωμότης τέλος, δεν αισθάνομαι, γιατί ουδέποτε πρόδωσα την ευγένεια της καταγωγής μου και το πατρογονικόν ήθος.
    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ανωνυμος:
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος3/5/10 12:20 μ.μ.

    @Δημήτρης

    Αυτή η κοινωνία έχει πολλούς σήμερα σαν τον παππού σου και τον προπάππο σου;

    Και αν έχει, ποιός θα τους αναδείξει; Ποιός θα τους κάνει πρότυπο; Ποιός θα τους κάνει να αισθάνονται περήφανους γι αυτό και όχι να αντιμετωπίζουν την χλεύη; Διότι αυτοί τους οποίους δουλικά ο κόσμος προσκυνούσε για πολλά χρόνια ήταν συνήθως αυτοί που ήταν βουτηγμένοι στη διαφθορά. Αυτά ήταν τα πρότυπά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δημήτρης3/5/10 2:09 μ.μ.

    @Ανώνυμο: Δεν θα ισχυρισθώ ότι έχεις άδικο. Η ανάδειξη του life-style,σε πρότυπο για την κοινωνία καταδίκασε την χώρα. Το εξοργιστικο είναι ότι ακόμη και σήμερα ο πιο επιφανής εκπρόσωπος του, ο κ. Πέτρος Κωστόπουλος, είναι πρώτο τραπέζι σε όλα τα ιδιωτικά κανάλια.
    Προσωπικά μου είναι απεχθής η ιδέα μιας "κρατικής ιδεολογίας" που καθοδηγεί ελεύθερους ανθρώπους στο ηθικά "δέον". Μου αρκεί, που μπορώ να δείχνω στο παιδί μου σήμερα,κι αύριο να του κληροδοτήσω, τα παράσημα που κέρδισε ο παππούς μου στο πεδίο της Τιμής. Στους αγώνες του Έθνους. Ήταν άλλωστε, και το μόνο κληροδότημα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος3/5/10 6:06 μ.μ.

    @Δημήτρης

    Εσένα προσωπικά μπορεί να σου αρκεί, αλλά αν αυτό το πράγμα δεν αποτελέσει κυρίαρχη στάση ζωής για την κοινωνία μας προκοπή δεν βλέπουμε. Και κάποιοι δεν έχουν τη δική σου δύναμη να είναι περήφανοι για ό,τι ήταν ο παππούς σου. Υπάρχουν πολλοί αδύναμοι, και το πρότυπο που προβάλλεται έχει τεράστια σημασία. Δεν θεωρώ πως είναι "ηθικολογία" όλα αυτά, αλλά υπεύθυνη στάση ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή